• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Maddisen80

Moder Jord
    Tack så mycket för grattande, men jag äter knappt något därför går jag ner i vikt.

• Moder Jord
    Maddisen80 skrev 2009-03-07 17:11:06 följande:
    Moder Jord Tack så mycket för grattande, men jag äter knappt något därför går jag ner i vikt.
    Varför äter du inget?{#lang_emotions_undecided}
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Amber1975
    Maddisen80 skrev 2009-03-07 17:57:58 följande:
    moder jord kan inte pga mina buksmärtor,illamående,feber,trötthet,yrsel
    Men usch, det låter inte alls bra Nu har jag säkert missat det bland alla inlägg, men har du kollat vad det är? Finns det nån hjälp du kan få?
  • MyLoveLiam

Moder Jord skrev 2009-03-07 09:43:45 följande:

Jag är så glad,jag är så glad, jag är så glad! vägde mig i dag! - 1 kg! Efter att bara ha gått ner 0,5 kg på två veckor, så behövdes verkligen detta för motivationen!
    KUL- STORT Grattis till dej!!!
  • MyLoveLiam
    Maddisen80 skrev 2009-03-07 11:43:18 följande:
    Jag har gått ner 1 kg till så nu väger jag 96 kg ;:)
    Bra Maddisen Grattis!
  • Cedergren

roligt höra att det går bra för er

igår va vi på fest. maten va de inte något problem med . men så drack jag en öl till maten. inte alls bra men gott va det ialla fall.

vi va hemma sent och lill knodden ville inte sova lika mycket som jag. varit seg hela dan så det har bara varit slappt idag. och pizza till middag . aja nya tag imorgon får ta en längre promenad imorgon.

hoppas man får sova lite i natt ialla fall kämpa på tjejer ni är super duktiga

• MyLoveLiam
    Cedergren skrev 2009-03-07 22:34:31 följande:
    roligt höra att det går bra för er igår va vi på fest. maten va de inte något problem med . men så drack jag en öl till maten. inte alls bra men gott va det ialla fall.vi va hemma sent och lill knodden ville inte sova lika mycket som jag. varit seg hela dan så det har bara varit slappt idag. och pizza till middag . aja nya tag imorgon får ta en längre promenad imorgon.hoppas man får sova lite i natt ialla fall kämpa på tjejer ni är super duktiga
    Bara att ta nya tag Hoppas lillen vill sova inatt, allt är så mycket svårare att stå emot när man är trött och seg.
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt