• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Amber1975

Hallå alla duktiga tjejer. Läser om alla era framgångar och motgångar även om jag inte haft så mycket att säga själv. Allt rullar på här. Är lite nervös för hur det ska bli nästa vecka när vi åker på kryssning till Amsterdam. Vill inte gå upp ett enda litet gram. Men men, det ska väl gå.
    Heja på alla. Håller med Moder Jord. Låt ingen stoppa dig Kiiza, du är värd så mycket bättre.

• kiiza

Jo det är ok annars.
    Men det är jobbigt då hon sms:ar min man tom.
    Du ser vem de är om du går in på min gb.

Min man försöker peppa mig,men det tar tid...Ord sårar mer än slag!
    Jag tror jag gått upp,vi får se när man skaffat våg

• Evve81
    kiiza skrev 2009-03-10 22:50:00 följande:
    Jo det är ok annars.Men det är jobbigt då hon sms:ar min man tom.Du ser vem de är om du går in på min gb.Min man försöker peppa mig,men det tar tid...Ord sårar mer än slag!Jag tror jag gått upp,vi får se när man skaffat våg
    Låt ingen stoppa dig! Såg att vi inte bor så långt i från varandra.

Ja så är det åter morgon och  mina barn vaknade vid halv sex. *GÄSP* Ikväll ska jag träna! Ska bli riktigt SKÖNT!!!!
  • AnnelieTyresö

God morgon i tråden!

Åt tacos 2 ggr igår,, skönt å ha ätit mat :)

• Ulle75

God morgon.
    Känns så skönt att det är ljust på morgonen. Tänkte jag skall böjra promenera dom morrnar som jag kör till skolan. Men just nu är min stora pojk sjuk så det får vänta. Idag tänkte jag gå på vattengympa.

Pixie Sessan:Välkommen hit. Mitt bästa tips är att börja med bara någon liten förändring om du har mycke annat. Tex äta mer frukt, promenera en dag i veckan. Sen bygger du på med ytterligare en sak varje vecka. SÅ känns det kanske inte lika jobbigt som om man skall dra igång allt på en gång.

maskrosfjäril: Kul när man kommer i byxor som är mindre. Vågen är ju bara siffror men om man märker att man verkligen minskar i omfång är ju det ännu roligare.

Prommis : Tack. Vist är mackor gott men det är svårt att få till bra val om man bara äter det. Strongt att låta bli kvällsmackan!! Vad blev det för träning igår?

kiiza: Jag hade nog varit ärlig mot henne och sagt att jag ville bryta kontakten. Att ha människor runt sig som drar ner än tjänar man inget på och är hon dessutom någon som inte står dig när så bryt. Det är mitt råd.

KittyÄngel:Å va kul med en kryssning. Jag tror helt klart att man kan fixa det om man går in för det. Gör bra val och väljer mycke grönsaker.

• Evve81

Ulle: Jag är en riktig morgonmänniska och skulle GÄRNA promenera på morgonen MEN men man jobbar då och jag tar inte med bägge barnen på promenad före 6....... Dock tror jag det är bra att göra bort det på morgonen för då är det liksom gjort och man slipper ha det hängande över sig.

• kiiza
    Svar på #1276
    Hon är ingen vän,vet vem hon är och hon vet vem jag är.
    Men det går förlångt då de går in i ens liv utan att man vill ha kontakt. Hon blrev jättesur sist och vet at jag inte gilla henne.
    Hon har skrivit att jag ska in på vårdanstalt,behöver vård för att jag är en mytoman!
    Nej ingen vän eller dylikt till mig,men ändå är hon på mig.

nej nu ska jag prata förstånd med karln min att köpa en våg
  • Maddisen80

KittyÄngel
    Vad roligt att åka på kryssning till amsterdam ,du får väl fråga restaurangen om det finns nåt nyttigt alternativ.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt