• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • AnnelieTyresö

hej hej tjejer!

Nu är chokladen borta, thank god!

Nu sitter jag med keso å vanlij yoghurt,, mums!

• Cedergren

Hej
    Allevo metoden är för svår för mig nu. så jag kör på nyttig mat o promenader lite kombinerad kur.

idag blev de två promenader o kyckling till midda mår mycket bättre när jag får äta imorgon blir min lilla knodd en månad tiden bara springer iväg.

jag satsar nog på en långsam o stabil viktnedgång. nä kroppen är lite mer i balans ska jag börja träna pilates tänkte jag

• MyLoveLiam
    Svar på #1262
    Cedergren - man måste trivas med den metoden man använder, annars blir det inte bra. Så jag tycker du gör helt rätt. Kämpa på!
  • maskrosfjäril

Grattis till alla viktminskningar! själv står jag kvar på ungefär samma vikt men nu kommer jag i ett par byxor som är 2 nummer mindre än mina vanliga så nåt har hänt i alla fall.
    Jag får en laddning kläder från cellbes i morgon hoppas de passar. {#lang_emotions_laughing}
    Kram allihop!

• Pixie Sessan

jag måste med ner i vikt men har ingen styrka just nu.. Är så mkt annat runt omkring. Men vet att jag MÅSTE ner i vikt av jätte många olika anledningar.. kanske hittar gnistan om jag läser detta forum lite

• Maddisen80

Cedergren hejsan jo men kasta inte kläderna du har beställt,de gör inte jag, jag väntar tills jag kommer i dem , du ska se du lär gå ner det snart igen.

• Evve81
    Pixie Sessan skrev 2009-03-10 19:29:31 följande:
    jag måste med ner i vikt men har ingen styrka just nu.. Är så mkt annat runt omkring. Men vet att jag MÅSTE ner i vikt av jätte många olika anledningar.. kanske hittar gnistan om jag läser detta forum lite
    Välkommen!

Ulle: BRA GJORT!!!!

Madlo: Måste kännas JÄTTEBRA!

Idag har jag väl mest ätit mackor....... Hmm inte så smart. Blev en liten kaka på jobbet tyvärr men inget mer och sambon tog en kvälls macka och jag tackade NEJ. Känns riktigt bra!
  • kiiza
    Maddisen80 skrev 2009-03-10 20:54:43 följande:
    Cedergren hejsan jo men kasta inte kläderna du har beställt,de gör inte jag, jag väntar tills jag kommer i dem , du ska se du lär gå ner det snart igen.
    Här går det bra märker jag
    Själv har jag gett upp pga en människa som skriver i GB:n och får hon ej svar på engång ja då bloggar hon m.m. Nu har hon tom sms:at min man. Varför göra de?
    Hon har inget med vårat liv att göra,känner ej hon,vet bara vem hon är.
    Så hon har fått mig att tappa motivationen m.m. Törs ej skriva så mycket hon är på forum som jag är,men skriver inget.

Vi hörs allihopa och kämpa på för min skull med
    Kram
  • Moder Jord
    kiiza skrev 2009-03-10 21:35:19 följande:
    Här går det bra märker jag Själv har jag gett upp pga en människa som skriver i GB:n och får hon ej svar på engång ja då bloggar hon m.m. Nu har hon tom sms:at min man. Varför göra de? Hon har inget med vårat liv att göra,känner ej hon,vet bara vem hon är. Så hon har fått mig att tappa motivationen m.m. Törs ej skriva så mycket hon är på forum som jag är,men skriver inget. Vi hörs allihopa och kämpa på för min skull med Kram
    Låt inte den personen påverka dig för hon har ingenting med ditt liv att göra!
    Det finns en guldkant runt varje moln!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt