• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Maddisen80

Ulle75
    Hejsan ,jag hoppas med att jag får vård snart . Jag jobbar inte tyvärr ,jag är förtidspensionerad ,men hade jättebra praktikplats i 3 veckor på ica maxi sen fick sluta pga sjukdomarna. Jag trivdes så bra där.

• Maddisen80

Cedergren
    Grattis till din viktminskning,det är ju jättebra jobbat. Bra att du ha städat med, lite motion .

• MyLoveLiam
    Ulle75 skrev 2009-03-11 12:45:07 följande:
    Belv nyfiken på vad ni andra gör på dagarn, då Maddiesen frågade mig.Så dom som vill får gärna berätta.Själv är jag konsult och jobbar med broar, projektering och reparationer.Maddisen80: Som om du inte har tillräckligt vilken otur med armen. Hoppas verkligen du får vård. Styrke kramar!!
    Jag jobbar med marknadsföring inom belysningsbranschen.
  • PetraD
    kiiza skrev 2009-03-10 21:35:19 följande:
    Här går det bra märker jag Själv har jag gett upp pga en människa som skriver i GB:n och får hon ej svar på engång ja då bloggar hon m.m. Nu har hon tom sms:at min man. Varför göra de?Hon har inget med vårat liv att göra,känner ej hon,vet bara vem hon är.Så hon har fått mig att tappa motivationen m.m. Törs ej skriva så mycket hon är på forum som jag är,men skriver inget.Vi hörs allihopa och kämpa på för min skull med Kram
    förstår att det måste vara jobbigt, men tycker inte du ska ge upp p.g.a. någon som skriver något

go for it!!!!
    annars kämpa för dig själv
  • PetraD
    Ulle75 skrev 2009-03-11 12:45:07 följande:
    Belv nyfiken på vad ni andra gör på dagarn, då Maddiesen frågade mig.Så dom som vill får gärna berätta.Själv är jag konsult och jobbar med broar, projektering och reparationer.Maddisen80: Som om du inte har tillräckligt vilken otur med armen. Hoppas verkligen du får vård. Styrke kramar!!
    själv är jag mammaledig, fast bara månaden ut. sen är det väl dags för "verkliga livet" igen
    pluggade på restaurangskola innan, men tror inte kommer fortsätta... ska ev söka till hälsocoach till hösten. så bra att gå ner en del först kanske hihi

maddisen80, stackars dig för allt du råkat ut för

kram till er alla
  • PetraD
    Cedergren skrev 2009-03-11 14:51:25 följande:
    2,1 kg har jag gått ner sen den 2a mars skulle ha vägt mig i måndes men det blev inte så .men jag är nöjd ialla fall idag har jag städat och det blev bara en mini promenad i förmiddas . ikväll blir det längre promend köpte en tidning o fick med en skiva med pilates övningar . vill gärna börja träna kroppen lite smått men vet inte om jag vågar. någon här som vet när det är okej att börja träna magen när man fött barn? lill knodden blev 1 månad idag någon som har något gott och nyttigt recept att dela med sig av tar jag gärna imot det. äter kyckling ,fisk och vegetarisk mat så ingen mening med recept med blodiga biffar vill börja på någon "bantningsmetod" men vet inte vilken . viktväktarna har jag kört så många gånger o tycker den är tråkig . någon som vet nån sida som är rolig och inspererande? vill ha lite nytänkande
    inte säker, men tror man ska vänta med såna övningar tills efterkontrollen
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt