• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Amber1975

Kul att höra vad alla gör. Jag pluggar till dietist och jobbar extra åt svenska konsulatet i norra England där jag göra lite översättningar och sånt.

• Amber1975
    Svar på #1322
    Ja det är roligt och väldigt effektivt. Jag tänker på ett annat sätt nu när jag verkligen vet vad mat gör med kroppen. Så är det ju en extra motivation eftersom man verkligen inte vill vara överviktig om man sedan ska jobba som dietist.
  • Amber1975
    Svar på #1324
    Haha ja absolut Maddisen. Nu får bli mina försökskaniner
  • maskrosfjäril

Oj vad mycket ni skrivit idag. Har inget nytt att rapportera, så jag hänger här i bakgrunden och läser allt som skrivs. En sak jag har tänkt på. Programledaren Anna Skipper, hon ser inte ut att ha skoj. Undrar om hon äter på restaurang och om hon är en sån där människa som bara äter sallad och sånt privat...

• Maddisen80

KittyÄngel japp det blir jag gärna hehe för här i skåne finns de inga dietister som vill hjälpa mig med övervikt.

• AnnelieTyresö

Jag vet en som jobbar på hotell, där hon sover när hon är i sthlm,, å nog har det beställts upp Stora cheeseburgare till det rummet sen på nätterna, kvällarna :D

Ang Anna skipper asså, lite skvaller så där :D

• AnnelieTyresö

Jag kom iväg till en psyk dr idag, blir alltid så ororlig när det är dags för sånt, så jag sov inget inatt, så nu har jag vilat hela dagen :D

Till middag blir det en färdig pastagratäng, gottit!
    Det är ju iaf från pizzerain :D

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt