• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • maskrosfjäril
    Svar på #1329
    AnnelieTyresö skrev 2009-03-11 19:27:18 följande:
    Jag vet en som jobbar på hotell, där hon sover när hon är i sthlm,, å nog har det beställts upp Stora cheeseburgare till det rummet sen på nätterna, kvällarna :D Ang Anna skipper asså, lite skvaller så där :D
    Det var väl det jag misstänkte hihi
    Skvaller är skoj.
  • AnnelieTyresö

Ja gud ja jag älskar skvaller,, hihi

• carolinae

Hej hej... här verkar vara en tråd för mig!! Jag har ungefär 55kg att gå ner från och med nu, då har jag redan tappat nästan 5 sen i slutet av januari... så nu är det bara att kämpa på!!

• AnnelieTyresö

Ja det känns som om att den är nyttiagre än en pizza iaf :)

• AnnelieTyresö

Jo just ja, skrev precis i en annan tråd, men det finns ju nåt som heter Aktivitet på recept, har man som jag dåligt med cash med älskar ändå gym så kan man få det av sin dr, så kostar dte bara 500kr för 3 mån på friskis å svettis, så funkar det här i tyresö iaf :D

• PetraD
    Amber1975 skrev 2009-03-11 16:41:28 följande:
    Haha ja absolut Maddisen. Nu får bli mina försökskaniner
    det lät jättebra tycker jag

*skriver upp mig som försökskanin*
  • PetraD
    maskrosfjäril skrev 2009-03-11 18:58:20 följande:
    Oj vad mycket ni skrivit idag. Har inget nytt att rapportera, så jag hänger här i bakgrunden och läser allt som skrivs. En sak jag har tänkt på. Programledaren Anna Skipper, hon ser inte ut att ha skoj. Undrar om hon äter på restaurang och om hon är en sån där människa som bara äter sallad och sånt privat...
    men tror också så att om man lever hälsosamt för det mesta... så kan man ju unna sig en del ibland... bara det inte blir dagligen

har hört att hon rökar rätt rejält också. sen vet jag inte hur sant det är
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt