• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Amber1975

Vet ni, jag kan se muskler på mina ben nu. Det var sambon som sa det ikväll och han hade ta mig tusan rätt. Jippy!!!!

• PetraD
    AnnelieTyresö skrev 2009-03-11 19:38:08 följande:
    Jo just ja, skrev precis i en annan tråd, men det finns ju nåt som heter Aktivitet på recept, har man som jag dåligt med cash med älskar ändå gym så kan man få det av sin dr, så kostar dte bara 500kr för 3 mån på friskis å svettis, så funkar det här i tyresö iaf :D
    så trodde jag också det funkade
    men här funkar aktivitet på recept så att man får ett "receptpapper" där det står att man ska göra så och så mycket så många gånger i veckan (för mig minst 30min 4-5ggr/vecka)
    sen INGET mer
  • PetraD
    Amber1975 skrev 2009-03-11 20:29:51 följande:
    Vet ni, jag kan se muskler på mina ben nu. Det var sambon som sa det ikväll och han hade ta mig tusan rätt. Jippy!!!!
    vad HÄRLIGT!!
    GRATTIS
  • kiiza
    AnnelieTyresö skrev 2009-03-11 19:38:08 följande:
    Jo just ja, skrev precis i en annan tråd, men det finns ju nåt som heter Aktivitet på recept, har man som jag dåligt med cash med älskar ändå gym så kan man få det av sin dr, så kostar dte bara 500kr för 3 mån på friskis å svettis, så funkar det här i tyresö iaf :D
    Jag frågade min läkare om de,men hon sa att det är bara en papperslapp de skriver ut. Blir ingen skillnad. Så jag fick ingen... =(
  • AnnelieTyresö

Petra var du till ett gym som anv sig av FAR då?

• Maddisen80

AnnelieTyresö Här i landskrona hjälper de med 300 kr ,så de är nog olika från ställe till ställe.

• kiiza

Ja det verkar verkligen vara från ställe till ställe

• MyLoveLiam
    carolinae skrev 2009-03-11 19:30:40 följande:
    Hej hej... här verkar vara en tråd för mig!! Jag har ungefär 55kg att gå ner från och med nu, då har jag redan tappat nästan 5 sen i slutet av januari... så nu är det bara att kämpa på!!
    Välkommen hit
  • carolinae

Tack tack... och grattis till er alla för framgångar eller nergångar kanske....

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt