• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • FilleCilla

Tack tjejer. Ni e bäst på att stötta
    Det är bara att vänta på att det går över. Men man vill ju köra igång nu ju. Får hoppas till helgen i allafall. Tills dess får det räcka med vardagsmotionen som hundprommenad, dagis hämnting och handling.

• Amber1975
    Svar på #1361
    Ja det är ju jättebra motion. Du är super!
  • PetraD
    Amber1975 skrev 2009-03-12 12:19:58 följande:
    Petra, låter bra det Grattis!FilleCilla, åh va tråkigt att gjort illa dig. Hoppas att du kryar på dig snart så du kan komma igång med träningen. Du kommer att märka skillnad fort, jag lovar.
    tack
  • PetraD
    FilleCilla skrev 2009-03-12 12:35:41 följande:
    Tack tjejer. Ni e bäst på att stötta Det är bara att vänta på att det går över. Men man vill ju köra igång nu ju. Får hoppas till helgen i allafall. Tills dess får det räcka med vardagsmotionen som hundprommenad, dagis hämnting och handling.
    det är inte lite motion sånt inte
  • MrsK

Igår och idag har de inte gått bra alls för mig....
    Är så nere pga att stationära dator lagt av...
    Då jag är sjukskriven så har jag inte så mycket än min dator och nu satt jag med 2 hemsidor till en bekant och en bloggdesign till henne också + att jag gjort en design åt min fotosida också.
    Förhoppnings vis är de juh inte hårddisken som är felet och de känns man lite lugnare av... men jag är enormt rastlös.

MrsK - ViktKampen - viktkampen.com
  • Maddisen80

FilleCilla
    Jag har inte tränat på 3 månader pga sjukdomar . men hoppas du återhämtar dig bättre

• maskrosfjäril

MrsK Hoppas det ordnar sig med datorn. Inte kul när de är trasiga.

FilleCilla Vad tråkigt att du skadade dig, men kul att cross trainern kom.

I morgon slutar jag jobba kl 12, så ska jag in till stan och klippa mig.
    Skönt att det äntligen är fredag, jag avskyr att jobba förmiddagsveckor.
    Jag är inte morgonpigg, så måste jag stiga upp kl 05.00
    men fredagar kl 12 förmiddagsvecka känns det som det är värt det.

Ha en bra kväll allihop.

• Maddisen80

maskrosfjäril ha en trevlig kväll du med , så du jobbar imorgon ,jag behöver klippa mig med,men är fattig.

• AnnelieTyresö

FAR= Fysisk Aktivitet på Recept

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt