• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • AnnelieTyresö

Så var det yoghurt med keso igen,, hehe

• Moder Jord

Hejsan tjejer!

Det har bara blivit ett träningspass den här veckan för min del...men ska snart sätta igång och träna bara mitt bröd i ugnen blir klart.

Jag har visserligen promenerat med hunden varje dag, men inte tränat Wii Fit.

I dag syndade jag också tyvärr....Stohandlade på väg hem från jobbet och var så hungrig, så lite av barnens och makens lösgodis till på lördag, slank ner i min mage...Så himla dumt! {#lang_emotions_yell}

I morgon ska min mor och jag iväg på meditation och kommer inte hem förrän på lördag kväll och då är jag och familjen bortbjudna på middag, så jag funderar på att skippa att väga mig i helgen. Förhoppningsvis blir det ett stort minus helgen där på i stället!

Nå, nu är det nog dax att byta till träningskläder!

Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Amber1975

Moder Jord skrev 2009-03-12 18:32:55 följande:

Hejsan tjejer!Det har bara blivit ett träningspass den här veckan för min del...men ska snart sätta igång och träna bara mitt bröd i ugnen blir klart.Jag har visserligen promenerat med hunden varje dag, men inte tränat Wii Fit.I dag syndade jag också tyvärr....Stohandlade på väg hem från jobbet och var så hungrig, så lite av barnens och makens lösgodis till på lördag, slank ner i min mage...Så himla dumt! I morgon ska min mor och jag iväg på meditation och kommer inte hem förrän på lördag kväll och då är jag och familjen bortbjudna på middag, så jag funderar på att skippa att väga mig i helgen. Förhoppningsvis blir det ett stort minus helgen där på i stället!Nå, nu är det nog dax att byta till träningskläder!
    De godisarna tränar du snart bort. Heja heja!
  • Maddisen80

Moder Jord
    Hejsan vad bra att du har promenerat,vad är de för ras på hunden ? lite godis gör ingenting. skoj att gå i väg på meditation .

• Amber1975

Fattar inte varför jag faller ner i såna dalar ibland. Det har gått jättebra. Hittills i veckan har jag gått ner 1,6 kilo och jag har varit så glad. Så bara rasar allt och allt jag vill är att äta äta äta. Ska inte göra det, men jag blir på så dåligt humör. Morr!

• AnnelieTyresö

Va duktiga ni är som rör på er, själv sitter jag på röven 24/7,, hehe, men ska iaf komma iväg å röntga foten imorrn, ska bli skönt å få det gjort :)

• Amber1975
    Maddisen80 skrev 2009-03-12 19:37:22 följande:
    KittyÄngelGrattis till din viktminskning,de är ju jättebra jobbat.
    Tack snälla, alltid så gullig. Funderar på att ställa mig på crosstrainern igen trots att jag redan kört en timme och gått 90 minuter idag. Måste göra nåt för att få upp humöret.
  • Moder Jord
    Maddisen80 skrev 2009-03-12 18:58:33 följande:
    Moder Jord Hejsan vad bra att du har promenerat,vad är de för ras på hunden ? lite godis gör ingenting. skoj att gå i väg på meditation .
    Det är en Norwichterrier. Världens underbaraste lilla hund!
    Det finns en guldkant runt varje moln!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt