• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • AnnelieTyresö

aha, tog för givet att det var likadant överallt, här i Tyresö finns tom FARgrupper, tror det är Korpen som står för dem.

• Evve81
    carolinae skrev 2009-03-11 23:27:55 följande:
    Tack tack... och grattis till er alla för framgångar eller nergångar kanske....
    Välkommen hit!

Jag var och tränade igår och åt kvällsmackor för jag ska ta prover nu på morgonen fastande och sedan hinner jag inte äta nåt innan jobbet. Riktigt skönt att träna. Ikväll tänkte jag ut och gå. Har inte blivit något på hela veckan så ikväll blir det!
  • AnnelieTyresö

Sitter å kollar på Lie to me,, riktigt bra, men jag kan inte bestämma mej om jag gillar det på 3:an bättre,, hihi

Dags att äta lite frukost snart,, å äntligen har jag fått hem vanlij yoghurt :D

• PetraD
    AnnelieTyresö skrev 2009-03-11 21:16:47 följande:
    Petra var du till ett gym som anv sig av FAR då?
    Vad är FAR??
  • PetraD

skulle börjat på ren kur cambridge igår, men bestämde mig sen för att köra kombinerad
    ska ta två påsar varje dag (frukost och lunch) sen en middag och ett mellanmål
    gick från 102,7 igår till till 102,1 idag
    ha en bra dag alla, nu ska jag ta dagens motion med mina tre barn på syskonvagn+ståbräda en halvtimmes (enkel väg) promenad till stan och handla. kommer bli tre härliga backar varje håll

• FilleCilla

Tjohooo idag kommer äntligen min CrossTrainer Meeen tyvärr så kan jag inte använda den än på ett par dagar. Halkade illa igår och har fått nån sträckning som går från nacken ner över skuldran och ut i armen samt en sträckning i benent som gett en blå svullnad.. suck... Jag som verkligen behöver komma igång med träningen nu ju. Förra veckan gick jag ju bara ner 0,3 och denna vecka har jag inte ens vågat ställa mej på vågen för jag vet att jag kommer bli skitbesviken att det inte hänt något. Får se om jag törs i morrn... den står därinne i badrummet som ett hån den rackaren

• PetraD
    FilleCilla skrev 2009-03-12 09:50:38 följande:
    Tjohooo idag kommer äntligen min CrossTrainer Meeen tyvärr så kan jag inte använda den än på ett par dagar. Halkade illa igår och har fått nån sträckning som går från nacken ner över skuldran och ut i armen samt en sträckning i benent som gett en blå svullnad.. suck... Jag som verkligen behöver komma igång med träningen nu ju. Förra veckan gick jag ju bara ner 0,3 och denna vecka har jag inte ens vågat ställa mej på vågen för jag vet att jag kommer bli skitbesviken att det inte hänt något. Får se om jag törs i morrn... den står därinne i badrummet som ett hån den rackaren
    vad tråkigt att du halkade och skadade dig.
    men nu kommer du bli ännu mer sugen på att börja träna när du inte kan så du kommer verkligen få fart sen när du kan träna igen
  • Maddisen80

FilleCilla inte roligt att du halkade och slog dig ,hoppas att de kommer bli bättre, grattis till din viktminskning

• Amber1975

Petra, låter bra det Grattis!

FilleCilla, åh va tråkigt att gjort illa dig. Hoppas att du kryar på dig snart så du kan komma igång med träningen. Du kommer att märka skillnad fort, jag lovar.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt