• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Meta83

Vägde mig för en stund sen -0.9 denna veckan (lite mindre än jag hoppats på, men helt OK) och -25.5 totalt!
    Fick en guldstjärna idag det får jag efter vart 5:e kilo {#lang_emotions_laughing}.

I helgen kommer jag nog att äta en del, är sååå sugen och har ju levt på pulver nu ett par vecor!

Jag tycker att vi är så duktiga allihopa, som tar tag i detta och kämpar på, det är f*n inte lätt!!!

Kram på er

Meta - Stolt mamma till ♥♥♥Tilde -04 och Tove -06 ♥♥♥
  • minasöner
    Meta83 skrev 2009-03-13 08:31:52 följande:
    Vägde mig för en stund sen -0.9 denna veckan (lite mindre än jag hoppats på, men helt OK) och -25.5 totalt!Fick en guldstjärna idag det får jag efter vart 5:e kilo . I helgen kommer jag nog att äta en del, är sååå sugen och har ju levt på pulver nu ett par vecor!Jag tycker att vi är så duktiga allihopa, som tar tag i detta och kämpar på, det är f*n inte lätt!!!Kram på er
    WOW!!! Shit vad bra du är!!!!{#lang_emotions_flower}
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • väntar i Kina kön
    Svar på #1391
    Ett stort GRATTIS till er alla som lyckas gå ner i vikt.
  • Meta83
    Tessan o Prommis: Tack {#lang_emotions_embarassed}
  • Moder Jord
    väntar i Kina kön skrev 2009-03-12 23:26:18 följande:
    Glömde skriva att jag bara är 154-157 lång
    Jag är 155 cm lång...
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Meta83
    Svar på #1394
    Tack
  • Amber1975

Grattis till era fina viktminskingar. Superbra jobbat! Jag har tagit gått ner 1,6 den här veckan, men nu är jag hungrig. Ska äta lite idag och imorgon tror jag. Måste tanka lite energi nu.

• Thin

Grattis till era viktminskningar! Alla här verkar så himla duktiga och det gör mig otroligt motiverad. Själv har jag ca 41 kg som jag inte skulle sakna, så jag hänger på er tråd. Imorgon ska jag börja dricka naturdiet shakes, jag ska även ta mig i kragen och börja träna igen. Nu klar vi det här! :)

• FilleCilla

Härligt tjejer!! Min vägning var dock inte alls särskillt uppmuntrande eller peppande, endast -0,2 kg denna vecka.. så det står i princip still just nu. Men men, bara å bita ihop. Har gått ner 7 kg på två månader, mitt första delmål jag satte är 10 kilo till påsk så nu har jag en månad på mej att gå ner 3 kilo.. får se om man lyckas.

Trevlig helg

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt