• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • yennie84

FilleCilla skrev 2009-02-18 20:28:15 följande:

Aj aj,  men hoppas dom var goda Fast du vet väl att man inte ska "ta igen". Det som var i går va igår, idag är ny dag . Men håller med dej jag kände också sådär i måndags när vi käkat princess tårta i söndags. Fast du kanske hade lite sparat från dagen innan också?
    Haha nej tyvärr inte sparat alls. tycker dte är så jobbigt jag ahde köpt mums mums för att de är billiga i points men så kommer en kompis över med en jävla massa bakelser...
  • yennie84

FilleCilla skrev 2009-02-18 20:28:15 följande:

Aj aj,  men hoppas dom var goda Fast du vet väl att man inte ska "ta igen". Det som var i går va igår, idag är ny dag . Men håller med dej jag kände också sådär i måndags när vi käkat princess tårta i söndags. Fast du kanske hade lite sparat från dagen innan också?
    Haha nej tyvärr inte sparat alls. tycker dte är så jobbigt jag ahde köpt mums mums för att de är billiga i points men så kommer en kompis över med en jävla massa bakelser...
  • FilleCilla
    yennie84 skrev 2009-02-18 20:31:53 följande:
    FilleCilla skrev 2009-02-18 20:28:15 följande: Haha nej tyvärr inte sparat alls. tycker dte är så jobbigt jag ahde köpt mums mums för att de är billiga i points men så kommer en kompis över med en jävla massa bakelser...
    Dumma kompis
  • kiiza

Oj vad ni äter pulver och VV m.m Själv så äter jag lite men ofta. Min magsäck ruymmer inte så mycket längre. Få se om en vecka om man gått ner någonting

• FilleCilla
    kiiza skrev 2009-02-18 20:35:08 följande:
    Oj vad ni äter pulver och VV m.m Själv så äter jag lite men ofta. Min magsäck ruymmer inte så mycket längre. Få se om en vecka om man gått ner någonting
    Hur kommer det sej? Har du gjort GBP?
  • yennie84

Mmm dumma kompis....tänk om ala godsaker bara kunde försvinna vad lätt det hade blivit då?

• kiiza

Nej ingen operation alls. Liten tallrik med mycket grönsaker sen ätit mat. Men eftersom jag ätit redan en del sallad/grönsaker så orkar jag inte mycket mat så då har min magsäck krympt automatiskt.
    Förut kunde jag äta mycket mera...huvva!
    Jag kör min egen  metod plus motion eller crossträningen...

• FilleCilla
    kiiza skrev 2009-02-18 20:39:43 följande:
    Nej ingen operation alls. Liten tallrik med mycket grönsaker sen ätit mat. Men eftersom jag ätit redan en del sallad/grönsaker så orkar jag inte mycket mat så då har min magsäck krympt automatiskt. Förut kunde jag äta mycket mera...huvva!Jag kör min egen  metod plus motion eller crossträningen...
    Ja alla sätt är bra utom dom dåliga sägs det ju Vad skoj att du hittat något som funkar för dej Själv har jag beställt en Crosstrainer idag
  • kiiza

Den är toppen kan bara jag säga alltså!
    Dom säger att man ska äta sig mer mätt på gränsaker så man inte äter för mycket och då minskar faktist magsäcken av sig själv

• EvaN

Åh, jag åt en sååå himla god ersättningsbar som jag köpte på seven eleven igårkväll. Lite mer kalorier än itrims bars men sååå god och dessutom är det gött att kunna variera lite då och då. Men jag min dumma nöt, slängde pappret och nu kommer ja ginte ihåg vad den hette? Ingen av er som har någon aning vad de kan tänkas sälja för märken??
    MyLoveLiam: var köper man allevo produkter? Är det på apoteket?

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt