• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • PetraD

tittade in här för ett tag sen, men blivit lite dåligt med besöken från mig för har inte haft någon dator hemma tills för några dagar sen
    su nu får ni nog stå ut med mig lite

• PetraD

jag drack cambridge för drygt ett år sen och gick ner 8,7 på 13 dagar, så det målet tror jag är rimligt

MyLoveLiam skrev 2009-02-18 10:41:36 följande:
    Har förresten som mål att gå ner 10 kg under dessa 3 veckorna med enbart pulver - är det ett orimligt mål tror ni?
  • MyLoveLiam

EvaN skrev 2009-02-18 21:36:31 följande:

Åh, jag åt en sååå himla god ersättningsbar som jag köpte på seven eleven igårkväll. Lite mer kalorier än itrims bars men sååå god och dessutom är det gött att kunna variera lite då och då. Men jag min dumma nöt, slängde pappret och nu kommer ja ginte ihåg vad den hette? Ingen av er som har någon aning vad de kan tänkas sälja för märken?? MyLoveLiam: var köper man allevo produkter? Är det på apoteket?
    Jag köpte Allevo i våran hälsokost affär här i Partille.
  • MyLoveLiam

PetraDeliu skrev 2009-02-18 23:08:11 följande:

jag drack cambridge för drygt ett år sen och gick ner 8,7 på 13 dagar, så det målet tror jag är rimligt
    Åh, tack, det låter uppmuntrande
    Jag är nu inne på dag 4 och det känns riktigt bra måste jag säga.
    Vad kör du för variant? VV, pulver, GI...eller vad?
    Har du mycket vikt att gå ner?
  • minasöner

Jippi 96,1 kg idag så det rör på sig sakta men säkert. Till veckan börjar jag med ägg-deff, får se hur det går

Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • AnnelieTyresö

Gomorron :)
    Killen har köpt så gott bröd så här sitter man å klämmer i sig mackor,, hihi
    Å så ska jag äta lunch ute,,, mums!

• MyLoveLiam
    minasöner skrev 2009-02-19 08:52:08 följande:
    Jippi 96,1 kg idag så det rör på sig sakta men säkert. Till veckan börjar jag med ägg-deff, får se hur det går
    Vad innebär äggdef?
    Grattis till bra viktnedgång förresten
  • MyLoveLiam

AnnelieTyresö skrev 2009-02-19 08:53:40 följande:

Gomorron :)Killen har köpt så gott bröd så här sitter man å klämmer i sig mackor,, hihiÅ så ska jag äta lunch ute,,, mums!
    Godmorgon
    Inte lika tidig morgon idag *s*
    Vad har du för gott pålägg på då....?
    Snart ska jag shaka iordning en chokladshake här.
  • minasöner
    MyLoveLiam skrev 2009-02-19 09:05:23 följande:
    Vad innebär äggdef?Grattis till bra viktnedgång förresten
    man lever på ägg bara i princip några dagar. tex äggröra eller äggsmör till frukost, lunch och middag. ägg innehåller allt utom c vitamin. Det ska få en rejäl kick på viktminskningen. Men jag måste läsa på lite mera innan jag vågar mig på det. jag är inte alls så insatt just nu, mer än att man lever på just ägg
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • MyLoveLiam
    minasöner skrev 2009-02-19 09:09:53 följande:
    man lever på ägg bara i princip några dagar. tex äggröra eller äggsmör till frukost, lunch och middag. ägg innehåller allt utom c vitamin. Det ska få en rejäl kick på viktminskningen. Men jag måste läsa på lite mera innan jag vågar mig på det. jag är inte alls så insatt just nu, mer än att man lever på just ägg
    Snälla, när du vet mer, dela med dej Jag älskar ägg, så det kanske kunde vara något för mej.....efter min pulverkur då förstås
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt