• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • kiiza

du klarar dig galant ska du se...alla har en dålig dag,men den som inte ger sig ser resultat

• Stark Längtan

alldeles säkert.. hmm ska till öppna förskolan idag, blir svårt med fikat där... kanske ska ta med en påse, men det känns lite pinsamt tycker jag på något sätt, alla är ju så j'''a smala

• kiiza

Ta med dig en påse...vad spelar det för roll?
    Du måste få äta/dricka vad du vill. När jag var praktikant på förskola så var det två st förskolelärare som hade något de drack. Så kom igen och lycka till!

• MyLoveLiam

Stark Längtan skrev 2009-02-18 09:27:23 följande:

alldeles säkert.. hmm ska till öppna förskolan idag, blir svårt med fikat där... kanske ska ta med en påse, men det känns lite pinsamt tycker jag på något sätt, alla är ju så j'''a smala
    Kan berätta att jag är inne på dag 3 nu med pulver Har som mål att köra i 3 veckor. Hur länge ska du köra?

Kom ihåg att det är bara vi själva som bestämmer om det ska gå eller inte Men visst kan man tvivla ibland....

Lycka till!
  • AnnelieTyresö

Va tycker du om msakerna nu då?
    Har du fått d4ej några favoriter?
    Du var ju lite rädd att det inte skulle gå pga smaken?

• Stark Längtan

MyLoveLiam skrev 2009-02-18 09:36:45 följande:

Stark Längtan skrev 2009-02-18 09:27:23 följande:
    Kan berätta att jag är inne på dag 3 nu med pulver Har som mål att köra i 3 veckor. Hur länge ska du köra?Kom ihåg att det är bara vi själva som bestämmer om det ska gå eller inte Men visst kan man tvivla ibland....Lycka till!
    jag tänkte köra tre veckor på helfart, får se om det går, går ju åt en del energi, konsulenten tycke jag skulle ta en vecka för att känna om jag orkar när jag har en liten hemma som kräver all uppmärksamhet!

Ja jag ska ta med mig en påse dit, måste man mixa dem eller fungerar det med shaker??
  • AnnelieTyresö

Det går så bra med en shaker oxå :)

De har gjort studier å det tar 20h i veckan, att gå ner i vikt :O
    Undra på att man har svårt att få tiden att räcka till!

• MyLoveLiam

AnnelieTyresö skrev 2009-02-18 09:52:30 följande:

Va tycker du om msakerna nu då?Har du fått d4ej några favoriter?Du var ju lite rädd att det inte skulle gå pga smaken?
    Choklad shaken är god, potatis/purjolök soppan helt ok och vanilj shaken är vedervärdig....

Ska nog gå över på Cambridge istället, där har dom fler smaker att välja mellan. Kan ju inte spela någon roll om man mixar olika märken eller hur?
  • MyLoveLiam

Stark Längtan skrev 2009-02-18 10:00:15 följande:

MyLoveLiam skrev 2009-02-18 09:36:45 följande:
    jag tänkte köra tre veckor på helfart, får se om det går, går ju åt en del energi, konsulenten tycke jag skulle ta en vecka för att känna om jag orkar när jag har en liten hemma som kräver all uppmärksamhet!Ja jag ska ta med mig en påse dit, måste man mixa dem eller fungerar det med shaker??
    Shaker fungerar alldeles utmärkt
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt