• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

FilleCilla skrev 2009-02-18 19:14:40 följande:

Nu har jag gjort det, beställt värsta klädhängaren hrmrhrm jag menar Crosstrainern på Ellos, bara å vänta då www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx
    Kul att han gick emd på det till slut Nu gäller att du visar att han hade fel - använd den flitigt!!
  • MyLoveLiam

yennie84 skrev 2009-02-18 19:55:38 följande:

så, nu skall ajg skippa alla dyra möten på vv och göra detta själv. Ekonomin tillåter det inte! MEN skall göra en lista på datorn som jag fyller i varje dag! KOM IGEN JENNIE
    Du klarar det Jennie!! Nu har du stöd av oss här inne oxå
  • yennie84

ja ok nu redovisar jag dagen idag

fruktsalla med kesella
    2 rågbröd
    linssopppa
    2 mums mums

• MyLoveLiam

Nu har jag hittat en ny pulver soppa som jag gillar - Allevos Tai soppa - riktigt god. Den kan jag rekommendera till er som kör med pulver !!

• MyLoveLiam

yennie84 skrev 2009-02-18 20:20:08 följande:

ja ok nu redovisar jag dagen idagfruktsalla med kesella2 rågbrödlinssopppa2 mums mums
    Det var väl en bra dag det
  • FilleCilla
    yennie84 skrev 2009-02-18 20:20:08 följande:
    ja ok nu redovisar jag dagen idagfruktsalla med kesella2 rågbrödlinssopppa2 mums mums
    Oj, de va inte mycke .. hur många points får du äta?
  • FilleCilla
    MyLoveLiam skrev 2009-02-18 20:20:34 följande:
    Nu har jag hittat en ny pulver soppa som jag gillar - Allevos Tai soppa - riktigt god. Den kan jag rekommendera till er som kör med pulver !!
    Å vad bra att du hittat något med god smak Har du hunnit få några fler favoriter?
  • yennie84

FilleCilla skrev 2009-02-18 20:21:35 följande:

Oj, de va inte mycke .. hur många points får du äta?
    Nej det var inte mycket jag får väl äta runt 23 points, men tog igen lite efter ha ätit två bakelser igår. aj aj aj!
  • MyLoveLiam

FilleCilla skrev 2009-02-18 20:22:45 följande:

Å vad bra att du hittat något med god smak Har du hunnit få några fler favoriter?
    Ja, Modifast chokladshake är riktigt god
  • FilleCilla
    yennie84 skrev 2009-02-18 20:23:49 följande:
    FilleCilla skrev 2009-02-18 20:21:35 följande: Nej det var inte mycket jag får väl äta runt 23 points, men tog igen lite efter ha ätit två bakelser igår. aj aj aj!
    Aj aj,  men hoppas dom var goda Fast du vet väl att man inte ska "ta igen". Det som var i går va igår, idag är ny dag . Men håller med dej jag kände också sådär i måndags när vi käkat princess tårta i söndags. Fast du kanske hade lite sparat från dagen innan också?
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt