• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • AnnelieTyresö

Har för mej att det finns spec träningstrådar med denna maskin oxå, perfekt!

• FilleCilla
    MyLoveLiam skrev 2009-02-18 12:59:19 följande:
    FilleCilla skrev 2009-02-18 12:56:03 följande: Vi har en CT....som bara blivit ståendes....till och med blivit utflyttad i förrådet *skäms*....
    Ja men de är väl dumt att ha den i förråde

Jag ska fortsätta operation övertalning när han kommer hem ikväll Vilket märke kör ni? Orbitrek? Såg att ellos hade en hel del varianter som verkar bra. Jag väger ju tyvärr lite drygt 130 kg så man vill ju att dom ska hålla,  men dom hade en variant som klarade upp till 150 kg.
  • Amber1975

Orbitrek ska vara bra har jag hört. Jag har nått engelskt märke, men den får man bara väga 250 pounds på (113kg).

• FilleCilla

Ja orbitreken klarar 130 kg så det är på håret.. tror det lutar åt den som är lite dyrare men som jag vet att jag kan känna mej rätt trygg på.

• AnnelieTyresö

Jag har en studsmatta, men den får man bara vväga 100kg på,, så det är många kilo kvar tills jag kan anv den,, hihi

• MyLoveLiam

AnnelieTyresö skrev 2009-02-18 13:23:11 följande:

Jag har en studsmatta, men den får man bara vväga 100kg på,, så det är många kilo kvar tills jag kan anv den,, hihi
    Vågar jag fråga din vikt...? Är vi kanske ganska lika? Invägning på 119,3 i måndags inför min kur....
  • AnnelieTyresö

Hehe,,, jag vet inte hur mkt jag väger,, men skulle tippa på 130+ nånstans,, så din vikt kan jag bara drömma om ;)

• MyLoveLiam

AnnelieTyresö skrev 2009-02-18 13:26:32 följande:

Hehe,,, jag vet inte hur mkt jag väger,, men skulle tippa på 130+ nånstans,, så din vikt kan jag bara drömma om ;)
    Men den kommer du att komma till, och lägre än så oxå Eller hur!!!
  • FilleCilla
    AnnelieTyresö skrev 2009-02-18 13:26:32 följande:
    Skönt att det finns flera på samma nivå Men vänta bara snart så ska vi slå alla med häpnad tihi
  • AnnelieTyresö

Jaaaa, det känner jag denna gång,, så fast!
    Har hållt på i ca 3 v, å det är rätt så lång tid för att vara jag :)

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt