• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

Har förresten som mål att gå ner 10 kg under dessa 3 veckorna med enbart pulver - är det ett orimligt mål tror ni?

• AnnelieTyresö

Jag har alla möjliga märken här hemma,, men jag kör ju kombi, men kolla så att dte är samma påsantal, el att du kör ett märke en hel dag :)

• FilleCilla

Halloj

Suck, kom inte iväg till någon simhall då jag träffade 2 kompisar utanför dagis så det blev kaffe istället.
    Nåja får väl traska extra långt med vovven istället då. Men lite arg på mej själv är jag att jag inte kom iväg. Nu sitter jag och försöker tjata till mej en crosstrainer av maken via telefon hehe

• AnnelieTyresö

Haha,,, åhh en sån vill jag oxå ha,, hihi,, "Åh du förstår ju vad man tjänar in på att slippa ha ett gymkort å åka till gymmet i tid å otid, då är jag juh hemma hela tiden"

• Meta83

Jag har en crosstrainer, det är super bra att ha hemma, man kan inte "smita" från träningen så lätt då

Meta - Stolt mamma till ♥♥♥Tilde -04 och Tove -06 ♥♥♥
  • Amber1975

Ja det är härligt med crosstrainer. Än så länge iaf Fast jag kände mig som världens mest otränade igår. Var så fruktansvärt trött. Så ser jag min sambo köra en timme och han var knappt trött alls. Jäkla vältränade mupp

• FilleCilla

Ja visst är det väl bra och rätt skonsam träningsmetod?
    Men gubben tror inte på att jag kommer använda den utan att den blir till klädhängare som motionscykeln var
    Men innan den här dagen är slut så ska jag nog flirtat till mej en hehe. Han hade ju ändå tänkt bekosta kortet till simhallen och jag VET att jag kommer att skjuta upp att gå dit. CT har man ju hemma, bara å köra på en stund varje dag.

• MyLoveLiam

FilleCilla skrev 2009-02-18 12:56:03 följande:

Ja visst är det väl bra och rätt skonsam träningsmetod?Men gubben tror inte på att jag kommer använda den utan att den blir till klädhängare som motionscykeln var Men innan den här dagen är slut så ska jag nog flirtat till mej en hehe. Han hade ju ändå tänkt bekosta kortet till simhallen och jag VET att jag kommer att skjuta upp att gå dit. CT har man ju hemma, bara å köra på en stund varje dag.
    Vi har en CT....som bara blivit ståendes....till och med blivit utflyttad i förrådet *skäms*....
  • AnnelieTyresö

Men då är det dags att den åker in i Vrummet framför tvn å används en sådär 20 min varje dag :D

• Amber1975

Ja det är helt annorlunda än motionscykel tycker jag. Det gillar jag inte alls. Crosstrainern känns jätteskönt och lätt att använda. Jag är supernöjd. Bästa träningen jag provat.

FilleCilla skrev 2009-02-18 12:56:03 följande:
    Ja visst är det väl bra och rätt skonsam träningsmetod?Men gubben tror inte på att jag kommer använda den utan att den blir till klädhängare som motionscykeln var Men innan den här dagen är slut så ska jag nog flirtat till mej en hehe. Han hade ju ändå tänkt bekosta kortet till simhallen och jag VET att jag kommer att skjuta upp att gå dit. CT har man ju hemma, bara å köra på en stund varje dag.
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt