• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • AnnelieTyresö

3 kilo = 7000kcalx3= 21 000

som du gått minus,, det är rätt så fanatsaktiskt,, 21 chipspåsar, 200gr!!!

• Amber1975

Japp alla kilon räknas. Tre kilon är för tusan tungt när man ska bära det.

maskrosfjäril skrev 2009-02-19 13:39:35 följande:
    ca 3 kg, så inte så mycket, men alla kilon räknas!
  • maskrosfjäril

Älskar den här tråden, snacka om att bli peppad hihi.

• Amber1975

Ja det är verkligen en toppentråd Så skönt att ha er att dela sina fram och motgångar med.

• MyLoveLiam

Så GLAD jag blir när jag läser att ni gillar tråden
    Det var ju jag som startade den *lte stolt*

Men jag kan bara hålla emd - jag tycker det är underbart att vi har varandra att peppa och att fråga, eller bara utbyta erfarenheter med

• FilleCilla
    MyLoveLiam skrev 2009-02-19 13:58:06 följande:
    Så GLAD jag blir när jag läser att ni gillar tråden Det var ju jag som startade den *lte stolt*Men jag kan bara hålla emd - jag tycker det är underbart att vi har varandra att peppa och att fråga, eller bara utbyta erfarenheter med
    Bästa tråden på hela FL just nu Så glad jag hitta hit BRA GJOOORT!!!!
  • Stark Längtan

Halloj alla. nu är det min andra dag med cb,, jag är sååååå hungrig, men känner mig duktig då jag lyckades gå in på ica och endast köpa en loka samt två nappar till min prins (ej godisnappar ) samt vaniljte..

Inget godis eller nått fasten jag är så hungrig att magen värker,

• maskrosfjäril

Vi ska äta hemgjorda fiskpinnar och så hade vi ställt timern för att ha koll på hur länge de ska vara i ugnen. När den pep kläckte jag ur mig: Nu piper fiskpinnarna.  Skrattande
    Är man tankspridd eller vad? Hahaha

• Moder Jord

Ni är så duktiga, själv känner jag mig lite låg...Halsontet är borta, så när jag kommer hem från jobbet ska jag träna...fast jag har ingen som helst lust.

Det finns en guldkant runt varje moln!
  • MyLoveLiam

Moder Jord skrev 2009-02-19 14:14:46 följande:

Ni är så duktiga, själv känner jag mig lite låg...Halsontet är borta, så när jag kommer hem från jobbet ska jag träna...fast jag har ingen som helst lust.
    Kom igen tjejen!! Det vänder.
    Du känner dej nog lite låg pga den infektion du har haft. Nu kan du ta nya tag
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt