• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

När jag började vägde jag 125,6 så jag räknar mig oss som "en av er"

• AnnelieTyresö

Ja jag har ju gått ner 5.3 kilo, så jag e så himla stolt över mej tack vare det!

• Amber1975

Jag började oxå ungefär där, på 119 kilo. Har gått upp och ner sedan dess. Nu väger jag strax under 80.

MyLoveLiam skrev 2009-02-18 13:31:27 följande:
    När jag började vägde jag 125,6 så jag räknar mig oss som "en av er"
  • FilleCilla

Kitty: Vad duktig du är, bra kämpat

Anneli: 5,3 kilo är ju jättebra. Jag har kommit ner 4,9 men den här veckan stod det ju som sagt still så lite suris idag..

• EvaN

Hej på er. Här har ni en till med mååånga kilon för mycket! Men det börjar rasa neråt och jag har tappat 14 kilo sen 15 januari. Det är galet vilken lycka man känner när vågen pekar nedåt varje gång. Den är min bästis just nu.

• FilleCilla
    EvaN skrev 2009-02-18 13:39:50 följande:
    Hej på er. Här har ni en till med mååånga kilon för mycket! Men det börjar rasa neråt och jag har tappat 14 kilo sen 15 januari. Det är galet vilken lycka man känner när vågen pekar nedåt varje gång. Den är min bästis just nu.
    Oj de va inte illa. Hur har du lyckats???
    Välkommen hit iallafall!
  • AnnelieTyresö

aha,, ja still suger verkligen!!

Har du druckit tillräckligt med vatten?
    Fettet ersätts först med vatten på kroppen, å har de inte tillgång till vatten lossnar dte inte lika lätt.

Jag har alltid äslkat vatten så jag dricker nästan för mkt, men det är en annan historia :)

Men det kommer säkert göra ett superras till nästa v!
    Inte alltid att det dagen man väger sig på är den bästa.
    Jag vägde mej i fredags, ej gått ner något, sen vägde jag mej på måndagen, då hade det gått ner 1.3, så vips så händer det :D

• EvaN

Tack för välkomnandet!
    Jag har skrivit in mig på ett gym som heter itrim. Och kör både motion och viktminskningsgrupp hos dem. Jag har försökt SÅÅÅÅÅÅ många gånger förut att gå ner i vikt utan att lyckas ordentligt. Men för första gången känner jag att jag har hittat rätt. Rätt stöd och rätt motion.

• AnnelieTyresö

Va roligt!!

Jag känner mej oxå mer bestämd än någonsin, perfekt!

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt