• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

yennie84 skrev 2009-02-19 16:59:37 följande:

MyLoveLiam: Mmm vit och fin, bor du oxå i gbg?
    I Öjersjö, i Partille
  • MyLoveLiam

Nu har jag varit med min man och STORhandlat MAT....inte till mej alltså utan till övriga familjen. Dom måste ju fortfarande äta även om jag "flyter".
    Det var faktiskt det svåraste hittills sedan jag började med pulvret. Att gå där på Ica Maxi och se och lukta och alla dessa provsmakningstånd.....men det GICK!

• AnnelieTyresö

Härligt tjejen! MyLove!
    Det är sånna där vardagliga grejjer som man inte ens tänker på att man stoppar i munnen :O

• kiiza
    kiiza skrev 2009-02-19 16:08:31 följande:
    Själv så åt jag A-fil till frukost Mellanmål: 1 Apelsin Lunch blev det en 4:e del av en kebabrulle + massa majs  Mellanmål: 1 äpple Middag: får vi se om det inte blir ris och korv.
    Det blev  soppa med 2 st råg mackor.
    Blir en frukt innan 9 ikväll också...
  • Amber1975

Usch ja, finns inget jobbigare än att gå i affärer. Man blir så himla sugen.

Idag har jag gått 90 minuter och kört crosstrainer 30 minuter. Känns bra, men jag är hungrig trots ketos. Imorgon är det invägning.

MyLoveLiam skrev 2009-02-19 17:52:32 följande:
    Nu har jag varit med min man och STORhandlat MAT....inte till mej alltså utan till övriga familjen. Dom måste ju fortfarande äta även om jag "flyter".Det var faktiskt det svåraste hittills sedan jag började med pulvret. Att gå där på Ica Maxi och se och lukta och alla dessa provsmakningstånd.....men det GICK!
  • AnnelieTyresö

Spännande!
    Jag är ff tokmätt,, lurar på att dte inte blir nån midda, killen e hos en kompis oxå,,

• kiiza

Något som är urgott är Loka,Vichy eller Ramlösa...beror ju på vad affären har att erbjuda.
    Så gott när man är sugen på något

• AnnelieTyresö

Mmm bubbelvatten e fint det :)
    Vi har sån där maskin man gör eget,, å as många smaker,, måste börja med det igen,, men dte är mer lockadnde på sommaren,, för nu är vattnet kallt direkt från kranen,,

• kiiza

Jo  vi gör själva när vi kan göra...den blir slut fort,men det är tur då att jag hade en sen förr och att vi fick en när vi gifte oss...dubbelt upp
    Men nu bblir det loka...det är slut i båda tuberna och det är inte alltid man kommer ihåg tuberna...

• AnnelieTyresö

Hehe,, ja man måste alltid ha en extra tub till maskinen,, så man inte står utan :)
    Vi har köpt på oss massa extra flaskor,, så man kan göra mkt,, he!

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt