• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • kiiza

Nackdelen är att ibland har dom inte tubar...de tar bara emot...tubarna kan vara slut,dom som är fyllda alltså. Gott med något annat ibland också

• AnnelieTyresö

Jasså,, det har jag aldrig vart med om, men såg att det börjat med det på Willys nu, å det är ju bra,, öfrut har vi åkt till en mack :)

• AnnelieTyresö

Ja killen han fuskar som 17 han, köper flak med burkläsk å flsakläsk,, hehe, blir ju så jäkla mkt pant,, hatar pant!

• kiiza

Ja men vi har en kiosk här som brukar ha. Men far vi in till stan så finnes det många ställen. men det är lite mer än 2 mil in till stan.

Jaha ni ser inte på hockeyn..??

• AnnelieTyresö

Aha,, vi har några 100 m till macken,, hehe,, men det känns som en ommväg,, hihi

Hockeyn?

• kiiza

Ja...min man älskar hockyn...därför sitter jag här. Man hoppas MoDo slipper kvala i alla fall...men det ser dystert ut

• AnnelieTyresö

Hehe,, min kille for iväg till en polare,, jag sitter här för att inte somna nu,,, he!
    Ska se Big medicine kl 20 på 4+,,, lite avskräckande tv så där,, he!

• kiiza

Våra vänner ser inte på hockey...synd för min man. Men man kan inte tvinga andra.

• AnnelieTyresö

Aha, men de sk ainte se hockeyn,, de ska göra nåt annt,, prata å sånt :)

• kiiza

ok...I see
    är så trött,men ändå sovit mina timmar och jag kan inte äta eller dricka mer än vad jag gör...då måste jag på toa...pissar ju på mig då nästan *skrattar*
    nej tror jag ska ta en frukt...är så sugen på en...

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt