• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • AnnelieTyresö

Ska nog ta mej en skål hallon ja,, de kna man äta även om man e mätt..

• madlo

något som är ännu godare än loka och alla dom där sorterna är soda streamat kran vatten! guuud, det fnns inget bättre!!

• minasöner

yes, -700 gram sen igår

Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • minasöner
    Stark Längtan skrev 2009-02-20 06:58:27 följande:
    braa tessanjag har gått ner två kilo detta är tredje dagen med cb. bara vatten men ändå
    bra resultat!!! nästa gång du ställer dig på vågen är det fett du tappat det är sån himla kick ändå även om det är vatten första dagarna.
  • Stark Längtan

jaa å tredje dagen ska ju vara den värsta, men det känns inte så ännu, ska träffa en kompis som också kör ck, vi ska dra runt på ikea i förebygande syfte om det blir en hård dag..

• minasöner
    Stark Längtan skrev 2009-02-20 07:04:20 följande:
    jaa å tredje dagen ska ju vara den värsta, men det känns inte så ännu, ska träffa en kompis som också kör ck, vi ska dra runt på ikea i förebygande syfte om det blir en hård dag..
    bra att ni sysselsätter er. för mig äralltid dag 2 värst. Hoppas det är lika för dig, så du får det lättare idag, glöm inte vattnet bara
  • Meta83

Vägde mig precis: -2,1 denna veckan Tjoohooo, nu är jag på rätt spår igen!!!!

• Stark Längtan

jag trodde jag skulle dö igår, den dagen var hemsk!! jag var arg å inget tålamod, å sååå hungrig. idag är jag hungrig men har massa energi. lite yr men ska dricka mer vatten nu. kör du ck?
    vilka smaker gillar du? vanilj är en favvorit här

• minasöner
    Stark Längtan skrev 2009-02-20 07:12:55 följande:
    jag trodde jag skulle dö igår, den dagen var hemsk!! jag var arg å inget tålamod, å sååå hungrig. idag är jag hungrig men har massa energi. lite yr men ska dricka mer vatten nu. kör du ck?vilka smaker gillar du? vanilj är en favvorit här
    jag kör kombi nu och äter 2 påsar och ett LCHFmål om dagen. Jag tycker mintchokladen är godast. men är den slut när jag beställer tar jag vanlig kakao eller jordgubb. Jag har gått ner 30 kg med ck sedan november, men har då ätit en måltid varje helg plus att jag hade uppehåll mellan jul och trettonhelgen. nu har jag väl gått på kombi 1,5 vecka ungefär
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt