• låjsan1

Hjärtebarn

Här fortsätter vi hjärtebarnsföräldrar

Gammla som nya -ligt välkomna

Här inne kan vi stötta varandra genom de tuffa operationerna och oron vi alla genomgår när det gäller våra älskade hjärtebarn.
    Och är ni oroliga för ert barn så bolla gärna tankar med oss MEN det bästa är att ringa ert barns hjärtläkre eller hjärtmottagning.
    Alla barns hjärtfel är väldigt unika så bara för att just ditt barn har samma typ av hjärtfel som någon annans barn så bi inte orolig för det behöver inte betyda att ditt barn har samma problem som det andra barnet. Ingen av oss föräldrar kan något om just ditt barns hjärtfel.
    Hoppas ni förstod allt detta surriga jag skrev

Här kommer lite tips på vad man kan göra under ert barns op:

Gå i stan
    VILA!!!
    Läsa en bok.
    Surfa runt på nätet om ni har dator med er.
    Sen kan ni komma på era egna idéer på hur just NI vill fördriva tiden under op.
    Kommer ni på något bra så säg till så skriver jag in det i listan.

Hoppas ni kommer trivas i tråden. Finns där något mer ni tycker det ska stå här i presentationen så säg bara till så lägger jag till det.

Intressanta länkar:

www.hjartebarn.se/
    www.mun-h-center.se/
    www.growingpeople.se/templates/Overview.aspx
    www.hjart-lungfonden.se/barnhjartan
    www.barnhjartcentrum.se/
    -------------------------------------------------- --------
    Har gjort som innan och kopierat från start tråd!
    Då fortsätter vi tre månader till då
    Kram Låjsan
  • Svar på tråden Hjärtebarn
  • Ebbesmamma

Små Hjärtan: Hoppas att du länkar sen så man kan läsa artikeln, spännande!

• MoM

Små hjärtan -->
    Jag mailade bara till hjärt-lungfonden åsså skall de skicka hem en låda så jag kan sälja på jobbet. O de man inte får sålt skickar man tillbaka, superbra!

Finns kontaktuppgifter till henne jag fick svar från i förra länken, annars var det

info@hjart-lungfonden.se

som jag mailade till.

Lycka till!

• Små Hjärtan
    MoM skrev 2009-02-04 18:01:30 följande:
    Små hjärtan --> Jag mailade bara till hjärt-lungfonden åsså skall de skicka hem en låda så jag kan sälja på jobbet. O de man inte får sålt skickar man tillbaka, superbra! Finns kontaktuppgifter till henne jag fick svar från i förra länken, annars var det [email protected] som jag mailade till. Lycka till!
    tack. Då ska jag säga det till dom.

Självklart lägger jag in en länk när artiklen kommer med

En annan fråga. Om man vill betala medlems avgiften till hjärtebarnsföreningen över nätet hur gör man då?? Första jag ska betala då vi ansökte för ett par dagar sedan.
    Kan inte leva utan mina underbara barn
  • MoM

Små hjärtan ->
    Det är ju inget OCR-nummer men jag antar att det bara är att skriva in för-och efternamn och vilken typ av medlemsskap det är. Kanske även personnummer, då borde de ju hitta en...
    Man kan ju maila dem efteråt och meddela vad man nu skrivit in i meddelanderaden så de vet vad de skall spana efter.

• helma

hrm å smart jag är såg länken för sent så postade i gamla tråden nåja... skriver lite här så denna tråd hamnar i favoriterna

Vi mailade vår lokaltidning förra veckan om det fanns intresse för en intervju men inte hört något... Nåja... ska upp på stan å försöka hitta lite pins imorrn iaf

• Hjärteprinsen 2006

kikar in o säger hej från en pigg o glad Filip och hans inte lika pigg mamma
    vi trivs bra i Trollhättan, flyttade ju inhelt nu i helgen

• Tifastar

Jag kan tyvärr inte länka till Julians artikel eftersom man måste prenumerera får att kunna läsa den på nätet.

Om ni är intresserade kan ni läsa om Julians kompis Stina nwt.se/arvika/article463928.ece
    Det skilljer bara 14 dagar på dom, så vi låg inne på Östra samtidigt o Stinas mamma Anneli var ett grymt stöd för mej =)
    Så kul att se att lilltjejen mår så bra nu =)

• bea79
    Tifastar skrev 2009-02-04 21:17:02 följande:
    Jag kan tyvärr inte länka till Julians artikel eftersom man måste prenumerera får att kunna läsa den på nätet. Om ni är intresserade kan ni läsa om Julians kompis Stina nwt.se/arvika/article463928.ece Det skilljer bara 14 dagar på dom, så vi låg inne på Östra samtidigt o Stinas mamma Anneli var ett grymt stöd för mej =) Så kul att se att lilltjejen mår så bra nu =)
    Vilken bra artikel, saklig men ändå positiv! Känns skönt att läsa om det!
    ~ Mamma till världens sötaste Max född 061207 & bebisen i magen BF 6/2 -09 ~
  • Fröken Julie

In i favoriterna med tråden!
    Vilken bra ide att sälja pins på jobbet! Vi var och köpte hela familjen och storasyster var mäkta stolt över sin Pinocchio!

Svar på tråden Hjärtebarn