• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • Lady Dahmer
    MikPel skrev 2009-02-15 11:38:17 följande:
    Det är är väl så att tittar en attraktiv man på brösten, ja då tittar hanMen tittar en oattraktiv man på brösten ja då stirrar han.
    jag tycker det är ouppfostrat och osmakligt oavsett hur man ser ut. titta på MIG inte på mina pattar. En kille som glor går fetbort även om han är snygg.
    Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • MikPel
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:41:22 följande:
    jag tycker det är ouppfostrat och osmakligt oavsett hur man ser ut. titta på MIG inte på mina pattar. En kille som glor går fetbort även om han är snygg.
    Men hur ska han kunna visa uppskattning för tjejens stora bröst när han väljer att inte titta på dom? 
  • Lady Dahmer
    MikPel skrev 2009-02-15 11:45:23 följande:
    Men hur ska han kunna visa uppskattning för tjejens stora bröst när han väljer att inte titta på dom? 
    Uppskattning för min kropp vill jag endast ha av min man. Inte av främlingar eller karlar jag inte har en intim relation med.
  • MikPel
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:49:38 följande:
    Uppskattning för min kropp vill jag endast ha av min man. Inte av främlingar eller karlar jag inte har en intim relation med.
    Ok det bara ok att gilla stora bröst om man gör det inom "äktenskapet" ?
  • Lady Dahmer
    MikPel skrev 2009-02-15 11:51:26 följande:
    Ok det bara ok att gilla stora bröst om man gör det inom "äktenskapet" ?
    nej.

kan man inte gilla bröst UTAN att titta på okända kvinnors? Jag gillar kukar men inte fan går jag och stirrar i karlars skrev!
  • MikPel
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:57:10 följande:
    nej. kan man inte gilla bröst UTAN att titta på okända kvinnors? Jag gillar kukar men inte fan går jag och stirrar i karlars skrev!
    Kukar? Jag trodde du vart gift och då är det väl frågan om kuk.
  • Lady Dahmer
    MikPel skrev 2009-02-15 12:00:47 följande:
    Kukar? Jag trodde du vart gift och då är det väl frågan om kuk.
    innan jag var gift då. jag sprang inte runt och behandlade karlar som objekt när jag var singel.
  • MikPel
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 12:06:27 följande:
    innan jag var gift då. jag sprang inte runt och behandlade karlar som objekt när jag var singel.
    Hur behandlade du dem då?
  • Lady Dahmer
    MikPel skrev 2009-02-15 12:07:28 följande:
    Hur behandlade du dem då?
    Som MÄNNISKOR. Och jag bemötte dem som människor - med respekt.
Svar på tråden Stora Bröst!