• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • Anonym (boobiman)

Puff puff

• Carpe diem1981

Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:57:10 följande:

nej. kan man inte gilla bröst UTAN att titta på okända kvinnors? Jag gillar kukar men inte fan går jag och stirrar i karlars skrev!
    *asg* så jävla rätt. Kul att vi kan tycka lika i något ämne iallafall*skrattar*
  • Lady Dahmer
    Carpe diem1981 skrev 2009-02-16 12:34:48 följande:
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:57:10 följande: *asg* så jävla rätt. Kul att vi kan tycka lika i något ämne iallafall*skrattar*
    det gör vi säkert i fler ämnen. Lätt att bli enkelspårig på ett forum.
    Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • Carpe diem1981

Lady Dahmer skrev 2009-02-16 12:37:01 följande:

det gör vi säkert i fler ämnen. Lätt att bli enkelspårig på ett forum.
    Ja det tror jag också Men håller med dig fullt ut i dina inlägg i denna tråd*ler* ha en bra dag
  • Anonym (ja jo)

samma robblems, jag är kär i en med mindre drinkpinne och skulle någongång vilja testa rejäl kalaspinne

• Anonym (boobiman)

Åååå vad bra.. vi har funnit varandra har du stora bröst.. så kan vi ju... he he skämt och sido kul med en kvinna som har samma problem men åt andra hållet..

• Anonym (Isa)

Jag har 80 f och tycker det är så svårt att klä mig snyggt, och hittar man en snygg topp så glor både män och kvinnor men skillnaden är att kvinnor glor så j-a elakt. Har man stora så ska dom gömmas. Min man älskar alltid dom men ibland tänker jag på att minska dom för att inte "stå ut".

Man får attraheras av vad man vill, själv vet jag vad jag faller för men sen så är det såklart helheten med personligthet och allt som gör det. Du får helt enkelt ha det som en fantasi, ha det så bra/Isa

• Anonym (boobiman)

Tack för ditt inlägg Isa. Och Gör dom inte mindre för att att behaga andra AVUDSJUKA kvinnior utan var stolt över dina vackara Bröst...

• Anonym (ja jo)

haha! tyvärr....mina bröst hänger vid knäna och är tomma så tyvärr har jag inget att erbjuda
    Anonym (boobiman) skrev 2009-02-16 12:45:52 följande:

Åååå vad bra.. vi har funnit varandra har du stora bröst.. så kan vi ju... he he skämt och sido kul med en kvinna som har samma problem men åt andra hållet..
  • Anonym (boobiman)

Men som sagt av många i den här tråden så har det inte så stor betydelse bara dom är äkta..

Svar på tråden Stora Bröst!