• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • Anonym (75 G)

Kul att se att det inte bara är fejk bröst som gäller...

Själv har jag 75 G (äkta och inte fettpattar ) och önskade att jag hade mindre (funderar på op) men min man älskar dom

• Alva666

Finns väl massor med män som gillar mindre bröst, och sen finns det män som inte bryr sig så mkt om brösten alls utan mer om tex rumpan osv.

Själv har jag stora bröst (75 F) och visst kan det vara snyggt och min sambo älskar dem, men som några redan påpekat så kan dem lätt "välla ut" ur snygga bikinis osv och det är inte så snyggt. Hade hellre haft mindre och fastare så man kunde ha fler fina bhar osv.
    Nu finns det typ bara en sort på Lindex som jag kan ha samt så finns det ju på dyrare affärer.

En intressant sak är att på lindex så finns det som sagt bara en typ av bh som jag kan ha, men på "big is beautiful" avdelningen eller vad det heter så finns det flera jättefina och sexiga bhar men som naturligtvis är aldeles för stora runt bröstkorgen eftersom det är för större kvinnor.. kul för dem, men det hade ju varit juste om jag också kunde få ha snygg bh..

• MikPel
    Alva666 skrev 2009-02-12 12:02:27 följande:
    Finns väl massor med män som gillar mindre bröst, och sen finns det män som inte bryr sig så mkt om brösten alls utan mer om tex rumpan osv.Själv har jag stora bröst (75 F) och visst kan det vara snyggt och min sambo älskar dem, men som några redan påpekat så kan dem lätt "välla ut" ur snygga bikinis osv och det är inte så snyggt. Hade hellre haft mindre och fastare så man kunde ha fler fina bhar osv.Nu finns det typ bara en sort på Lindex som jag kan ha samt så finns det ju på dyrare affärer.En intressant sak är att på lindex så finns det som sagt bara en typ av bh som jag kan ha, men på "big is beautiful" avdelningen eller vad det heter så finns det flera jättefina och sexiga bhar men som naturligtvis är aldeles för stora runt bröstkorgen eftersom det är för större kvinnor.. kul för dem, men det hade ju varit juste om jag också kunde få ha snygg bh..
    Det är väl inte bröstens fel att du väljer fel storlek på bikinin och att de därför väller över
  • Alva666

MikPel skrev 2009-02-12 12:05:46 följande:

Det är väl inte bröstens fel att du väljer fel storlek på bikinin och att de därför väller över
    Näe, precis, du kan ju få bli min personal shopper och visa vilken bikini jag ska ha så får du se hur lätt det är

Altså, det existerar ofta inte den storleken på bikini, väldigt ofta är det tex smal, medium eller large och då ska jag ha large i tuttar men då är den aldeles för stor runt bröstkorgen.
    Dessutom så räcker det ju inte, som man ofta ser på typ slitz brudar med hårda plast tuttar, att ha en liten trekants bikini över bröstvårtan.
    Äkta tuttar behöver ju stöd.

Sen även om det nu råkar va så underbart att det finns en bikini med tillräckligt stora kupor och tillräckligt litet om bröstkorgen så brukar axelbanden va smala och tunna så man får jätteont av att dem skär in.

Det är skitsvårt att hitta bikini i rätt storlek, och även om man gör det så är den förmodligen dåligt konstruerad och ger dåligt stöd och skulle den råka va perfekt på alla dessa sätt så kan du ge dig fan på att den ser ut som något som skulle passa på tant agda 85 år och inte på en ung kvinna.
  • MikPel
    Alva666 skrev 2009-02-12 12:39:19 följande:
    MikPel skrev 2009-02-12 12:05:46 följande: Näe, precis, du kan ju få bli min personal shopper och visa vilken bikini jag ska ha så får du se hur lätt det är Altså, det existerar ofta inte den storleken på bikini, väldigt ofta är det tex smal, medium eller large och då ska jag ha large i tuttar men då är den aldeles för stor runt bröstkorgen.Dessutom så räcker det ju inte, som man ofta ser på typ slitz brudar med hårda plast tuttar, att ha en liten trekants bikini över bröstvårtan.Äkta tuttar behöver ju stöd.Sen även om det nu råkar va så underbart att det finns en bikini med tillräckligt stora kupor och tillräckligt litet om bröstkorgen så brukar axelbanden va smala och tunna så man får jätteont av att dem skär in.Det är skitsvårt att hitta bikini i rätt storlek, och även om man gör det så är den förmodligen dåligt konstruerad och ger dåligt stöd och skulle den råka va perfekt på alla dessa sätt så kan du ge dig fan på att den ser ut som något som skulle passa på tant agda 85 år och inte på en ung kvinna.
    mm kunde vara trevligt då får man följa med in i provhytten och se på godsakerna....
  • Anonym

Hi hi.. Du låter precis som min sambo. Han tyckte det var jätte trist med hans ex för hon hade väldigt små tuttar men en helt okej rumpa..

Han är nu överlycklig över att han träffade mig.. Jag har juh liksom både och.
    Allt för att min man ska vara lycklig...
    Och nu när jag är gravid så gillar han mina behag där uppe ännu mer.
    De har juh blivit ännu större, så har JAG otur så blir de lika stora som sist ( H-kupa ) men då lär ju sambon bli superlycklig

• Samsmamma

Nu vet jag inte om detta gäller bikini, men testa Twilfit för BHar med lite mer "ovanliga" storlekar. Jag har själv 70D vilket jag insåg så sent som igår. Jag har alltid haft fel storlek för på vanliga affärer (H&M, Lindex etc) finns 70C eller 75C (eller D) men inte 70D. Så antingen har det blivit för små kupor eller för stor runtom. Så igår gav jag upp och åkte till en annan stad och gick på Twilfit och kom hem med två bhar och är supernöjd, för första gången!

Alva666 skrev 2009-02-12 12:02:27 följande:
    Finns väl massor med män som gillar mindre bröst, och sen finns det män som inte bryr sig så mkt om brösten alls utan mer om tex rumpan osv. Själv har jag stora bröst (75 F) och visst kan det vara snyggt och min sambo älskar dem, men som några redan påpekat så kan dem lätt "välla ut" ur snygga bikinis osv och det är inte så snyggt. Hade hellre haft mindre och fastare så man kunde ha fler fina bhar osv. Nu finns det typ bara en sort på Lindex som jag kan ha samt så finns det ju på dyrare affärer. En intressant sak är att på lindex så finns det som sagt bara en typ av bh som jag kan ha, men på "big is beautiful" avdelningen eller vad det heter så finns det flera jättefina och sexiga bhar men som naturligtvis är aldeles för stora runt bröstkorgen eftersom det är för större kvinnor.. kul för dem, men det hade ju varit juste om jag också kunde få ha snygg bh..
  • Anonym (75A)

ole dole doff skrev 2009-02-11 10:26:39 följande:

ja ha skitsmå tuttar... vill ha större men vill inte ha fejkbröst..ja har typ B-C kupa o skulle vilja ha C-D o skulle kunna ha de oxp me min kroppstyp utan att de ser dumt u t, men ja fick helt enkelt inga bröst bara när ja va nyförlöst o mjölken rann till.. hevette vilka boobies me love!!! men sen försvann dom lika fort igen
    Ursäkta mig, men att ha B-C kupa kan väl inte räknas som "skitsmå tuttar". Visst, till många kroppstyper (vet ej vilken du har) kan det inte räknas som stora bröst, men om B-C är skitsmått, vad har då vi som har A eller mindre? Obefintliga?
  • Anonym (75A)

Och till TS - klart du får gilla stora bröst! Sen är det väl olyckligt att man inte alltid blir kär i en person som har "drömkroppen". Jag har själv små bröst och har listat ut att min pojkvän gillar stora bröst. Dock vet jag inte hur stort problemet är för honom att jag har små... men man kan ju hoppas att andra saker kan väga upp mitt tillkortakommande

• Anonym (75A)

Anonym (75A) skrev 2009-02-12 13:30:33 följande:

Och till TS - klart du får gilla stora bröst! Sen är det väl olyckligt att man inte alltid blir kär i en person som har "drömkroppen". Jag har själv små bröst och har listat ut att min pojkvän gillar stora bröst. Dock vet jag inte hur stort problemet är för honom att jag har små... men man kan ju hoppas att andra saker kan väga upp mitt tillkortakommande
    rättar mig själv: "_mina_ tillkortakommande". Jag har ju faktiskt två av dem även om de är små
Svar på tråden Stora Bröst!