• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • Nea76

Det är väl inte hemskt att du gillar stora bröst? Det gör jag med och jag njuter verkligen nu när jag är gravid och de växer!! Hoppas bara de stannar kvar efteråt oxå. ;-D

• Anonym (boobiman)

Men som jag skrev i tråden så brukar man ju bli påhoppad som man om man säger att man tycker att det är vackert..
    Så jag tycker at det är så trevligt med alla kvinnor som skriver som tex TessanS

• Anonym (boobiman)

Puff

• Anonym (tuttfia)

Älskar mina stora bröst nu under graviditeten men vill gärna behålla dom så här även efter amningen. Är inte så förtjust i tanken på inlägg men det kanske lutar åt det hållet tills lut för jag gillar inte när dom sen ser ut som två halvtomma vattenballonger som bara slänger omkring. Fast in sambo älskar dom ändå konstigt nog,det hade inte jag gjort om jag var kille.

• HäckHäxan
    Anonym (tuttfia) skrev 2009-02-11 10:16:37 följande:
    Älskar mina stora bröst nu under graviditeten men vill gärna behålla dom så här även efter amningen. Är inte så förtjust i tanken på inlägg men det kanske lutar åt det hållet tills lut för jag gillar inte när dom sen ser ut som två halvtomma vattenballonger som bara slänger omkring. Fast in sambo älskar dom ändå konstigt nog,det hade inte jag gjort om jag var kille.
    Förstår hur du menar. Jag är faktiskt glad att mina inte förändrades särskilt mkt under grav och ammning.... Lite hårdare men inget direkt större, vilket gör att dom inte är direkt mindre nu heller.. däremot så blev vårtgårdarna mörkare och en massa konstigt, som jag fick värsta nojjorna över, men allt har återgått till normalt nu

tror vi kvinnor har större problem med bröst och deras form och storlek än vad de flesta män har faktiskt OCH man får väl vara förbaskat glad över det
    We r talking about things we dont understand.... *sjunger*
  • Anonym (tuttfia)

Ja de e nog så att männen uppskattar att brösten finns där medans man som tjej har lite andra krav på tuttarnas existens.

• Anonym (Boobi)

Hmm, jag har blandade åsikter om det här med stora bröst. Råkar vara en sån där person som har riktigt stora bröst i förhållande till min kropp. Är 1,75, väger runt 67-68 och har 75 E. Så visst, det är säkert snyggt tycker många. Mina bröst är ju inga fettpattar heller som ni så vacker uttryckte det, hehe, utan har hållt sig till E-kupa även när jag gått ner till runt 62 kg. Men samtidigt kan man inte låta bli att tycka illa om dom ibland för ibland känns om bara fööör stora för att vara snygga.

Och jag tycker nog att foremn och fastheten på brösten är mkt viktigare, och större bröst ser ju faktiskt lite hängigare ut(iaf äkta) och böljar lätt över, eller vad man ska säga, i urringningar och annat.

Sen får man ont i ryggen av dom ibland, det är omöjligt att hitta bikinisar och bhar, och alla tröjar är gjorda för b-kupa. Så det finns många nackdelar också. Men självklart blir man glad att ens sambo tycker om brösten som dom är :D

• ole dole doff

ja ha skitsmå tuttar... vill ha större men vill inte ha fejkbröst..
    ja har typ B-C kupa o skulle vilja ha C-D o skulle kunna ha de oxp me min kroppstyp utan att de ser dumt u t, men ja fick helt enkelt inga bröst bara när ja va nyförlöst o mjölken rann till.. hevette vilka boobies me love!!! men sen försvann dom lika fort igen

• HäckHäxan
    Anonym (tuttfia) skrev 2009-02-11 10:23:53 följande:
    Ja de e nog så att männen uppskattar att brösten finns där medans man som tjej har lite andra krav på tuttarnas existens.
    Precis....

Lite som att man önskar sig rakt hår om man har lockigt och tvärtom

Jag kan önska att jag hade stora svallande tuttar, men jag skulle aldrig operera dom för att få det... OCH i sista änden skulle jag nog inte palla att ha de, dom är i vägen, dom är tunga och min nackskada hade inte gillat det alls
    We r talking about things we dont understand.... *sjunger*
  • Anonym

ole dole doff skrev 2009-02-11 10:26:39 följande:

ja ha skitsmå tuttar... vill ha större men vill inte ha fejkbröst.. ja har typ B-C kupa o skulle vilja ha C-D o skulle kunna ha de oxp me min kroppstyp utan att de ser dumt u t, men ja fick helt enkelt inga bröst bara när ja va nyförlöst o mjölken rann till.. hevette vilka boobies me love!!! men sen försvann dom lika fort igen
    Som sagt så hellre äkta än fejk, så operera inte! Det finns ju killar som gillar små bröst också, så det är nog ingen fara för dig.
Svar på tråden Stora Bröst!