• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • MikPel
    Anonym (stor byst) skrev 2009-02-10 15:34:22 följande:
    Joo, självklart förstår a att bröst växer under en grav.. men hade ju stora växande innan ja vart gravid oxå.. men men,
    Vi får hoppas att de slutar växa då..

Men de har storlek 75G nu eller?
  • Anonym (75E-G)

Jag är gravid nu och har 75F-G, jag har precis börjat älska min bröst för dom som dom är. Min nuvarande sambo har fått mig att tycka om dom, innan jag träffade honom så fick jag pikar av min exman att jag skulle ha bh på mig om jag var utan tröja, han ville inte se dom för dom hängde för mycket. Jag väntar mitt 5:e barn så dom ser ju knappast ut som dom gjorde en gång i tiden, har lidit väldigt mycket av det men nu njuter jag. Jag har äntligen någon som älskar både mig och mina bröst för vad vi är.
    Tyvärr varar inte en graviditet för evigt och jag vet ju att dom kommer gå tillbaka till det där stadiet där dom känns som grötfyllda raggsockor trots sin storlek på 75E-F då. Men men...den dagen den sorgen, sambon kommer nog tycka om dom lika mycket ändå och bara det gör ju att jag gillar dom mer.

Tycker att det är skönt att höra att killar gillar stora bröst utan att det ska vara fejk.

• MikPel
    Anonym (75E-G) skrev 2009-02-10 15:39:52 följande:
    Jag är gravid nu och har 75F-G, jag har precis börjat älska min bröst för dom som dom är. Min nuvarande sambo har fått mig att tycka om dom, innan jag träffade honom så fick jag pikar av min exman att jag skulle ha bh på mig om jag var utan tröja, han ville inte se dom för dom hängde för mycket. Jag väntar mitt 5:e barn så dom ser ju knappast ut som dom gjorde en gång i tiden, har lidit väldigt mycket av det men nu njuter jag. Jag har äntligen någon som älskar både mig och mina bröst för vad vi är.Tyvärr varar inte en graviditet för evigt och jag vet ju att dom kommer gå tillbaka till det där stadiet där dom känns som grötfyllda raggsockor trots sin storlek på 75E-F då. Men men...den dagen den sorgen, sambon kommer nog tycka om dom lika mycket ändå och bara det gör ju att jag gillar dom mer. Tycker att det är skönt att höra att killar gillar stora bröst utan att det ska vara fejk.
    Jag gillar bara stora bröst om de är äkta...
  • MikPel
    Anonym ( ) skrev 2009-02-10 15:57:02 följande:
    Vad är fettpattar?
    Det är när brudarnas bröst är stora pga fetma...

Och dom blir en B kupa när hon bantat ner till normalvikt
  • Anonym

Då har jag fettpattar... För om jag går upp i vikt så blir dem större o tvärtom... =) Fast min man gillar dem i af... hahaha fettpattar har aldrig hört det uttrycket innan... Alla har det i så fall... Även män...

• Anonym (boobiman)

Jag har heller aldrig hört det utrycket.. men man lär sig nnåt nytt hela tiden..

• Anonym

Anonym (75E-G) skrev 2009-02-10 15:39:52 följande:

Jag är gravid nu och har 75F-G, jag har precis börjat älska min bröst för dom som dom är. Min nuvarande sambo har fått mig att tycka om dom, innan jag träffade honom så fick jag pikar av min exman att jag skulle ha bh på mig om jag var utan tröja, han ville inte se dom för dom hängde för mycket. Jag väntar mitt 5:e barn så dom ser ju knappast ut som dom gjorde en gång i tiden, har lidit väldigt mycket av det men nu njuter jag. Jag har äntligen någon som älskar både mig och mina bröst för vad vi är. Tyvärr varar inte en graviditet för evigt och jag vet ju att dom kommer gå tillbaka till det där stadiet där dom känns som grötfyllda raggsockor trots sin storlek på 75E-F då. Men men...den dagen den sorgen, sambon kommer nog tycka om dom lika mycket ändå och bara det gör ju att jag gillar dom mer. Tycker att det är skönt att höra att killar gillar stora bröst utan att det ska vara fejk.
    Ditt ex måste ju varit lite knasig. Stora bröst is the shit. Kvinnligt och vackert, oavsett om dom råkar hänga lite. Så länge dom är naturliga så är det fint!
  • Anonym (stor byst)

aa, men de e knappt ja kna ha den, :S

MikPel skrev 2009-02-10 15:37:53 följande:
    Vi får hoppas att de slutar växa då.. Men de har storlek 75G nu eller?
  • Anonym (boobiman)

Puff puff

Svar på tråden Stora Bröst!