• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • Anonym (ja jo)

Jag ska köpa mig ett par falska runda tuttar som ska placeras strax under halsmandlarna såfort jag har ekonomi
    Anonym (boobiman) skrev 2009-02-16 13:17:55 följande:

Men som sagt av många i den här tråden så har det inte så stor betydelse bara dom är äkta..
  • Anonym

Har stora bröst, H 80 och älskar det   Skulle jag vakna i morgon och ha mindre bröst så skulle jag vara depig i resten av livet   Nej då men jag känner mig kvinnlig och vet att män tittar, kvinnor också men om det är av avundsjuka så bryr jag mig inte så mycket de har säker något som jag skulle villja ha istället så det jämnar nog ut sig i längden

• Anonym (F-kupan)

Det är ju kul att höra att de uppskattas av andra, eftersom jag själv mest tycker att de är pest och pina! Stora, tunga, ständigt i vägen, inga kläder sitter bra och man ser dubbelt så stor ut.

• Alva666

Ja, va fan någon glädje måste man ju få av dem tycker jag.
    Alla tjejer med små fasta tuttar som kan ha alla fina och billiga HM bhar och vilka kläder som helst borde unna oss den lilla positiva uppmärksamheter

• Anonym (boobiman)

He he så kan man ju se det med

• Anonym

Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 12:55:01 följande:

Jag har 80 f och tycker det är så svårt att klä mig snyggt, och hittar man en snygg topp så glor både män och kvinnor men skillnaden är att kvinnor glor så j-a elakt. Har man stora så ska dom gömmas. Min man älskar alltid dom men ibland tänker jag på att minska dom för att inte "stå ut". Man får attraheras av vad man vill, själv vet jag vad jag faller för men sen så är det såklart helheten med personligthet och allt som gör det. Du får helt enkelt ha det som en fantasi, ha det så bra/Isa
    Skit i dom, du lär ju ha mycket snyggare kropp än de små plankorna iallafall.
  • Anonym (75A)

Alva666 skrev 2009-02-16 13:47:20 följande:

Ja, va fan någon glädje måste man ju få av dem tycker jag.Alla tjejer med små fasta tuttar som kan ha alla fina och billiga HM bhar och vilka kläder som helst borde unna oss den lilla positiva uppmärksamheter
    Jag unnar er absolut den positiva uppmärksamheten ni får, men det är inte sant att man kan ha vilka kläder som helst för att man har små tuttar... Oftast sitter kläderna för löst över tuttarna på oss istället, ser inte snyggt ut
  • MikPel
    Anonym skrev 2009-02-16 13:25:12 följande:
    Har stora bröst, H 80 och älskar det   Skulle jag vakna i morgon och ha mindre bröst så skulle jag vara depig i resten av livet   Nej då men jag känner mig kvinnlig och vet att män tittar, kvinnor också men om det är av avundsjuka så bryr jag mig inte så mycket de har säker något som jag skulle villja ha istället så det jämnar nog ut sig i längden
    Men får du inte ont i ryggen precis som alla andra?
  • Anonym

MikPel skrev 2009-02-16 16:51:20 följande:

Men får du inte ont i ryggen precis som alla andra?
    Om man tränar rätt och har en naturligt stark rygg och nacke så behöver man inte få ont alls.
  • MikPel
    Anonym skrev 2009-02-16 16:53:27 följande:
    MikPel skrev 2009-02-16 16:51:20 följande: Om man tränar rätt och har en naturligt stark rygg och nacke så behöver man inte få ont alls.
    så de som gnäller över ryggont är några slashasar?
Svar på tråden Stora Bröst!