• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • HäckHäxan

Ts andas.. de kommer dyka in fler.......

Varför fastna i mönster när man utvecklas av förändring?
  • Disela

Alla tänder ju på olika saker, det är väl inte mer med det. Som du säger TS, kärleken sitter ju inte i brösten. Men herregud, det är väl inget att skämmas över?

• MikPel
    Disela skrev 2009-02-13 12:04:10 följande:
    Alla tänder ju på olika saker, det är väl inte mer med det. Som du säger TS, kärleken sitter ju inte i brösten. Men herregud, det är väl inget att skämmas över?
    Man kan bli stämplad som bröstfixerad
  • Lady Dahmer

jag vet inte ens vad jag har. bh'n är I-kupa, men den är för liten. Skulle gissa på J eller K

Personligen tycker jag att D-kupa är litet, men det beror ju på vem den sitter. En D på en tjock person är ju större än en D på en smal.

Och givetvis är det helt ok att gilla stora lökar! Det betyder inte att man är en mansgris.

Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • Lady Dahmer
    Anonym (95D) skrev 2009-02-12 15:37:55 följande:
    Hello!Jag är en tjej som har väldigt stora bröst men är också har nåt kilo extra på kroppen. Den stora skillnaden mellan mig och en annan tjej med kanske lika stora lökar är att jag orkar bära mina utan ryggont. Jag tränar styrketräning tre gånger i veckan och har en grym muskulatur på rygg och i nacken och axlarna. Jag har inte ont nånstans pga mina bröst. De är väldigt populära hos killarna och min nuvarande fullkomligt älskar dem. Och han har tur, för jag älskar när han smeker mig på brösten och nyper mig lätt i vårtorna, det tänder mig nåt enormt. Han brukar sitta med sina händer kupade om dem och smeka dem när vi t ex tittar på film och myser i soffan. Superhärligt! Men trots deras storlek så är de mycket känsliga och att vara i närheten av dem kan närmast tituleras som förtroendeuppdrag. *fniss*Mina bröst är 100% äkta och jag kommer aldrig vilja att de försvinner, men de kommer ju göra det nu när jag börjat min kamp mot mina överflödskilon.
    jo. när jag var smal hade jag D och det är 6 strlk. mindre än vad jag har nu. Så tuttsen försvinner.
  • MikPel
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:21:44 följande:
    jag vet inte ens vad jag har. bh'n är I-kupa, men den är för liten. Skulle gissa på J eller K Personligen tycker jag att D-kupa är litet, men det beror ju på vem den sitter. En D på en tjock person är ju större än en D på en smal. Och givetvis är det helt ok att gilla stora lökar! Det betyder inte att man är en mansgris.
    Jag tycker mig höra ett gnällande från tjejer om att killar pratar med brösten,

De kan inte se tjejerna i ögonen osv.. 

Att de stirrar på bröst osv
  • Anonym (gravidtuttar)

Jag gillar mina stora tuttar nu när jag är gravid att de är lite lagom D i vanliga fall är praktiskt. OCh så kan vi njuta av dem nu... Synd att det förmodligen är sista gången Men vi utnyttjar tiden på bästa sätt

• Lady Dahmer
    MikPel skrev 2009-02-15 11:25:41 följande:
    Jag tycker mig höra ett gnällande från tjejer om att killar pratar med brösten,De kan inte se tjejerna i ögonen osv..  Att de stirrar på bröst osv
    jo men det är ju nåt helt annat. Då är man ju bara ett arsle. Och sådana finns i alla kategorier.

Min man ÄLSKAR bröst. ju större desto bättre, men jag har aldrig upplevt att han stirrar på tuttarna eller beter sig ouppfostrat ihop med kvinnor. Nej, han ser dem i ögonen och behandlar dem som jämlikar. Respekt kan man ju ha oavsett sexuella preferencer.
  • MikPel
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:29:10 följande:
    jo men det är ju nåt helt annat. Då är man ju bara ett arsle. Och sådana finns i alla kategorier. Min man ÄLSKAR bröst. ju större desto bättre, men jag har aldrig upplevt att han stirrar på tuttarna eller beter sig ouppfostrat ihop med kvinnor. Nej, han ser dem i ögonen och behandlar dem som jämlikar. Respekt kan man ju ha oavsett sexuella preferencer.
    Det är är väl så att tittar en attraktiv man på brösten, ja då tittar han

Men tittar en oattraktiv man på brösten ja då stirrar han.
Svar på tråden Stora Bröst!