• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • lillajag82

hahahaha..vilken trevlig tråd..
    trist bara att starta en för att se om någon blir provocerad?
    ts, njut av att du gillar det!!
    Du har all rätt att tycka det, precis som de som tycker BDSM är det bästa som finns...

• Nea76

Jag sympatiserar verkligen med dem som har oproportionerligt stora bröst i förhållande till kroppen. Som kvinna kan det vara svårt att prata med män när brösten är så väl synliga. Att det dessutom ger ryggvärk mm är ingen höjdare. Men har man som jag en kurvig kropp så tål den ett par större storlekar.

Var och en får helt enkelt avgöra vad som passar en själv!! :)

• Nea76

Tillägg: Pratar med män kan lika gärna bytas ut mot män OCH kvinnor...:D Det är nog lika svårt för båda könen att INTE titta...

• Lemice
    Anonym (boobiman) skrev 2009-02-10 15:11:06 följande:
    Håller med föregående Synd på så vacker kvinna
    Man får tacka
  • Anonym

Stora bröst är ju ett tecken på kvinnlighet, så det är inte direkt förvånande att folk tänder på det.

• Anonym (boobiman)

Vad glad jag blir av all info man får och inte ett ända påhopp tack tack

• Anonym (80F)

En till storbystad kvinna här.. 80F . Och jag älskar dom!! Har haft turen att alla mina pojkvännen också gjort det! ( eller har dom kanske valt mig för storlekens skull, vad vet jag)

Kan dock hålla med om att det ibland, eller rätt ofta faktiskt känns som om män talar till ens bröst istället för till ens ansikte!! Särskilt på Krogen!! Har aldrig varit ute utan att få kommentarer om mina bröst. Dock aldrig några negativa.. men i längden kan det vara lite drygt!

Fast som sagt, jag gillar dom så jag får väl skylla mig lite själv som alltid visar upp dom i en urringad tröja också.. Det är väl som att be om kommentarer!

• Anonym (boobiman)

puff

• Furie

Jag har B-kupa och älskar dem numera =) Innan ville jag skaffa större men njä, de är så snygga nu att jag inte vill förstöra dem med plast =) Sambon älskar mina bröst, och han älskar även stora bröst. "Ett par små bröst blir inte mindre vackra eller tändande bara för att ett par större också är det".

Klart man får föredra stora pattar, precis som jag föredrar medelstora kukar på killar, stora går klart bort för mig. Alla får tycka som de vill givetvis! Jag älskar paprika och min sambo hatar det, smaken är som baken, alla har en :)

Svar på tråden Stora Bröst!