• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • Anonym (Buttman)

Alla gillar vi olika saker! Jag själv gillar rumpor och ser det mest som det viktigaste om jag ska gå via utseendet. För min del så ju då rumpan vara lagom stor och brösten ska vara lite mindre så att uppmärksamheten dras till rumpan.
    Har en kompis som enbart vill vara med stora tjejer, alltså de som väger lite mer än vanligt. Så smaken är som maken :D

• Anonym (boobiman)

Ja vist är det så.. men man brukar ju bli slagem på fingrarna om man råkar ens hosta om att man tycker att det är vackert med kvinnliga former alltså lite större bröst..

• Anonym

Stora bröst är helt klart bäst. Älskar när dom är större än C, grrr!! Helst på en ganska smal tjej, inte anorexiasmal alltså, men lagom. Och självklart naturliga bröst. Fint som f*n.

• Anonym (boobiman)

Ja håller med dig alltså hellre att dom hänger lite och är äkta än super fasta

• Anonym

Den varianten kan väl inte finnas många av

Brösten består av fett och ju mer man går ner ju mer fett försvinner = mindre tuttar.

På senare åren har smala tjejer fått större tuttar. Är det för att tjejrna idag har ändrat sig eller är det för att fler gör operationer.

vad tror ni?

Anonym skrev 2009-02-10 14:40:04 följande:
    Stora bröst är helt klart bäst. Älskar när dom är större än C, grrr!! Helst på en ganska smal tjej, inte anorexiasmal alltså, men lagom. Och självklart naturliga bröst. Fint som f*n.
  • Anonym (boobiman)

he he blev lite fel där det skulle stå
    Ja håller med dig alltså hellre att dom hänger lite och är äkta än super fasta och fake

• Anonym

Anonym skrev 2009-02-10 14:43:05 följande:

Den varianten kan väl inte finnas många av Brösten består av fett och ju mer man går ner ju mer fett försvinner = mindre tuttar. På senare åren har smala tjejer fått större tuttar. Är det för att tjejrna idag har ändrat sig eller är det för att fler gör operationer. vad tror ni?
    Nu menar jag inte tjocka grisar alltså. Skrev ju att dom inte behöver vara pinnsmala, det ser lite konstigt ut. Men normalviktiga till lite mulliga är perfekt. Och jo, det finns en hel del tjejer med den figuren, och äkta bröst för den delen.
  • Anonym

Anonym (boobiman) skrev 2009-02-10 14:44:36 följande:

he he blev lite fel där det skulle stå Ja håller med dig alltså hellre att dom hänger lite och är äkta än super fasta och fake
    Instämmer. Lite häng dör ingen av, men plats känns äckligt.
  • ajkw

Uscha för stora bröst. hehe Jag ser då ingen mening med att ha stora bröst. är ju bara otympliga och ivägen och är man på bio har man ju en hel popcornsamling i klyftan. haha! Men har ingenting emot om andra gillar stora. :D

• Anonym (boobiman)

Ja helst ska det vara äkta och får hänga lite så länge det är kvinna i dom och inte plast,,

Svar på tråden Stora Bröst!