• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • MikPel
    Anonym (stor byst) skrev 2009-02-10 15:16:46 följande:
    Skönt o höra att de finns folk som gillar stor bystade kvinnor! jag har alltid haft stor byst, tycker mest de e jobbigt, för de går inte o missa dem, har nu 75G o dem vill inte sluta växa..:s Känner mig inte alls vacker med denna stora byst! :(
    Hur gammal är du?

Om de växer hela tiden? då är ju något fel.

Så vida du inte är gravid
  • Anonym (boobiman)

Nej snälla gör det inte.. träna i stället

• Anonym (stor byst)

jag är gravid nu, har precis blivit de i stort sett, men ja fick byst redan i 3:an, fick ja använda bh:ar..
    Det är inget som är fel?? va skulle de vara de för?! dem vill inte sluta växa helt enkelt..:/ o ja hade 75G innan ja vart gravid..Nu är jag 21 år...

MikPel skrev 2009-02-10 15:23:04 följande:
    Hur gammal är du? Om de växer hela tiden? då är ju något fel. Så vida du inte är gravid
  • Anonym

Anonym (stor byst) skrev 2009-02-10 15:16:46 följande:

Skönt o höra att de finns folk som gillar stor bystade kvinnor! jag har alltid haft stor byst, tycker mest de e jobbigt, för de går inte o missa dem, har nu 75G o dem vill inte sluta växa..:s Känner mig inte alls vacker med denna stora byst! :(
    Gå till ett gym, och be om hjälp att träna de rätta musklerna för att du ska kunna hålla upp din byst istället. Operationer känns så onödigt och smärtsamt.
  • Anonym (stor byst)

De spelar ingen roll om ja tränat, känner mig inte vacker, dem är bara i vägen o känner mig stor, usch..:s

Anonym (boobiman) skrev 2009-02-10 15:23:25 följande:

Nej snälla gör det inte.. träna i stället
  • Anonym (stor byst)

AA, men tror inte gymmet kan göra så mkt åt de här.. Vill ha mindre byst..

Anonym skrev 2009-02-10 15:27:01 följande:
    Anonym (stor byst) skrev 2009-02-10 15:16:46 följande: Gå till ett gym, och be om hjälp att träna de rätta musklerna för att du ska kunna hålla upp din byst istället. Operationer känns så onödigt och smärtsamt.
  • MikPel
    Anonym (stor byst) skrev 2009-02-10 15:26:26 följande:
    jag är gravid nu, har precis blivit de i stort sett, men ja fick byst redan i 3:an, fick ja använda bh:ar..Det är inget som är fel?? va skulle de vara de för?! dem vill inte sluta växa helt enkelt..:/ o ja hade 75G innan ja vart gravid..Nu är jag 21 år...
    Ok bröst växer under graviditeten.

Det är först om de fortsätter att växa att det blir ett problem, och då kan det vara hormonfel
  • MikPel
    Anonym (stor byst) skrev 2009-02-10 15:29:19 följande:
    AA, men tror inte gymmet kan göra så mkt åt de här.. Vill ha mindre byst..
    Om det är fettpattar då hjälper gymmet.

Annars kan det vara en sekundär hjälp (bätte ryggmusklar som håller dem uppe) osv
  • Anonym (stor byst)

De e inga fett pattar... och jag vill inte få dem fasta för de e inge fel på dem ja har, dem sitter bra där dem sitter ( fast) men ja vill ha mindre!!

MikPel skrev 2009-02-10 15:31:48 följande:
    Om det är fettpattar då hjälper gymmet. Annars kan det vara en sekundär hjälp (bätte ryggmusklar som håller dem uppe) osv
  • Anonym (stor byst)

Joo, självklart förstår a att bröst växer under en grav.. men hade ju stora växande innan ja vart gravid oxå.. men men,

MikPel skrev 2009-02-10 15:30:14 följande:
    Ok bröst växer under graviditeten. Det är först om de fortsätter att växa att det blir ett problem, och då kan det vara hormonfel
Svar på tråden Stora Bröst!