Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • MikPel
    Lemice skrev 2009-02-10 15:01:14 följande:
    det är vad jag alltid har haft... Hur mycket jag än går ner i vikt så går jag inte ner över bysten... Har g kupa och jaaa jag har så f*cking ont i ryggen!
    Tror du inte att det hade hjälpt om du tränade ryggmusklerna?
  • MikPel
    Anna Paulita skrev 2009-02-10 15:01:55 följande:
    Jag tycker också att stora bröst är snyggt, inte abnormt stora men lite större än medel. Min man är värsta bröstfreaket...helt galen i tuttar. Eller iallafall mina. Jag tror inte han leker med andras....
    Varför tycker att stora bröst är snygga?
  • Anna Paulita

MikPel skrev 2009-02-10 15:04:22 följande:

Varför tycker att stora bröst är snygga?
    Varför? Det är kvinnligt, snyggt helt enkelt. Kan egentligen inte svara på det...tycker bara det är fint. Kort och gott.
  • Lemice
    MikPel skrev 2009-02-10 15:03:34 följande:
    Tror du inte att det hade hjälpt om du tränade ryggmusklerna?
    Ohhh har testat det mesta.. Inget hjälper...

men jag tror jag kommer göra en bröstförminskning efter att jag bestämt mig fr att inte skaffa fler barn... det ska nog hjälpa
  • MikPel
    Lemice skrev 2009-02-10 15:05:53 följande:
    Ohhh har testat det mesta.. Inget hjälper... men jag tror jag kommer göra en bröstförminskning efter att jag bestämt mig fr att inte skaffa fler barn... det ska nog hjälpa
    Synd det är ju läckert med stora bröst....

Nåt måste ju kunna göras..

Typ bra bh  och rätt träning
  • Anonym (boobiman)

Håller med föregående Synd på så vacker kvinna

• MikPel
    Anna Paulita skrev 2009-02-10 15:05:47 följande:
    Varför? Det är kvinnligt, snyggt helt enkelt. Kan egentligen inte svara på det...tycker bara det är fint. Kort och gott.
    Tycker du att stora bröst är snygga,

eller pratar vi stora och snygga bröst? 
  • Anonym (stor byst)

Skönt o höra att de finns folk som gillar stor bystade kvinnor! jag har alltid haft stor byst, tycker mest de e jobbigt, för de går inte o missa dem, har nu 75G o dem vill inte sluta växa..:s

Känner mig inte alls vacker med denna stora byst! :(

• Anonym (boobiman)

skäms inte var stolt över din kvinnlighet.. låter som en gudinna

• Anonym (stor byst)

Skönt med lite "peppning"
    Men de är föööör stort, blir nog b-förminskning i framtiden..:/

Anonym (boobiman) skrev 2009-02-10 15:20:11 följande:

skäms inte var stolt över din kvinnlighet.. låter som en gudinna
Svar på tråden Stora Bröst!