Jag ska ta varann v tills HcG värdet e till 0. men man måste själv ringa, kolla svaret o fråga när man ska komma igen. Inte bli kallad eller påpssad om man tror det. Jag har ej träffat ngn efter skrapningarna. När jag skapades första gången 5/1, ringde dr för ge mig (den falska) snabbsvaret efter 1v, FÖR JAG HADE RINGT hennes sekr o bett henne ringa o ge mig svaret (efter 8dagen efter 1:a skrapningen.Hon ringde efter 10dgr efter skrapningen)
Då berättade att jag FF hade ont och att det högg till på kvällarna o att jag bloade ff. Då sa hon att jag skulle ringa blödningsmott, hon skulle fixa en tid till mig. Fick tid till dan efter. Då fick jag hem piller (methorgin) att livmodern skulle dra ihop sig.Dessa läk jag träffade då var ej samma som skrapade mig.
Sen fick jag tid efter 1v. Kom dit, rester kvar ff
. Fick tid efter 2v (!!!) till skrapning nr 2. Alltså 2/2 av en helt annan läk.
Ni kan läsa min blogg. Skrivit noggrant allt.
Efter skrapning 2 blödde jag 1v. Dr kom in på uppvaket o sa att allt hade gått bra till. han var jätte trev lig. SEN NADA, nothing.
Jag visste jag väntar på en Uljud tid (sen innan) jag ska Uljud min vä 'äggstock. Ska göra det den 10 mars. (Skulle op en cysta på vä äggstock, men blev gravid.)
Tur e att han dr som ska Ulud mig e samma som såg jag hade missfall/ev mola den 30/12 när jag åkte dit på en akut tid. (hade blött konstigt hela julhelgen, brunt äckligt)
Han dr var osså med då man såg jag hade rester kvar efter skrapning nr 1.
Så jag ser fram emot Uljudtiden. Han ska göra en speciell Uljud. 3 D. Dels för äggstocken o sätta mig på op kö igen och för att dr som skrapade mig först (hon som ringde nu i ons o gav mig PAD svaret)ctyckte jag ev kunde ha en "delad" livmoder" för det hade vatt svårt att skrapa mig. men dr som skrapade mig andra gången sa att det ej alls hade varitsvårt att komma in i livmodern. Har man delad livmoder (septum/bicornis) kan man ha barn ändån, men tills den 10mars vet jag inget.
så 6 mån e chill för mig eftersom jag ska operera bort cystan ändån, men det kan bli ev i maj I think...
HCG e nere på 20 (i ons) första provet) hoppas den går ner inom en månad, då kan vi göra bebbe till okt (som nu sist iaf) sista mensen hade jag 20okt, blev gravid runt 5 nov....
VI VILL HA BARN snart , som ni då. Det känns super vi är tillsammans, hålla ihop o trösta varann.