• Anonym (WH)

Partiell mola

Jag har det senaste året drabbats av först utomkvedshavandeskap och nu ma (ev partiell mola). Jag får ingen utredning då läkarna säger att det enbart är otur. Är det någon som varit med om liknande. Jag är så orolig över att det ska vara partiell mola.

• Svar på tråden Partiell mola
  • xxJessikaxx

Lc04, ok kanske inte är klart förrän till veckan då.

• LC04

Det där med ägglossning känns ju ändå som ett sundhetsttecken att kroppen blir sig själv igen. Och om HCG är för högt så borde man ju inte få ägglossning för då borde väl kroppen tro att man är gravid.

• xxJessikaxx

Ja jag är inte säker på att jag har det men jag har haft tryck över äggstockarna i några dar och nu lite mer "glid", ja ni vet. Får ju inte veta förrän ons-tors nästa vecka så ingen idé att spekulera.

• First baby

Jo jag fick ju mens 2 dagr efter att jag hade 20 i HCG. Så då måste jag haft äl innan {#lang_emotions_wink}

♥♥♥♥♥♥
  • xxJessikaxx

First Baby, aha, ja man förstår ju sig inte alltid på kroppen precis.

• LC04

Nu är mina minimala rosa flytningar slut så nu får jag också vänta in ägglossning och mens. Surt att inte få använda sina resurser som man vill (göra barn alltså)

• xxJessikaxx

LC04, ja men du har väl nyss slutat blöda / ha rosa flytningar? Det tyder ju på att man har vävnad kvar om man blöder och i o m att du nyss slutat med det så är nog värdena kanske lite höga pga det fortfarande? Jag har inte blödit på drygt en vecka men blödde ju typ två veckor till och från efter skrapningen så du får nog ge det tid.
    Ska du våga ringa och höra om svaret är klart eller kanske det är skönt m helg "ovetandes"?
    Nä, det är så pissed att känna äl-symtom och bara "kasta bort den"
    Kram!

• First baby

Hallå brudar. Idag gjort en rtgpulm. Hoppas att HCG e nere till 0 till ons. Vilket skulle innebära tillverkning i sept. PLSPLSPLS (på min birthsday dessutom!! :)
    Jag alltid förr sagt "jag kommer få barn när jag e 35. (fyller 34 i sept)
    När jag blev gravid i nov, trodde jag att jag skulle iaf få baran ett år innan. Men nu verkar det som universums kraft verkar (om ni har sett the secret förstår vad jag menar)
    That U wish You get

♥♥♥♥♥♥
  • LC04

Nä jag ska inte ringa idag. Ringde ju igår. Skönt att det slutat komma nåt så jag slipper trosskydd, hatar bindor av alla slag.

Ang svaret så har jag hellre en helg vetandes än ovetandes. För det enda jag vill är ju att ha ett svar åt nåt håll. Nu har jag och kidsen precis vart på ikea och köpt lite nya saker. Känns bättre att inte vara hemma. Helt sjukt vad jag fastnar i tankar här hemma.

Ikväll ska vi gå på bio och ut och äta med några vänner. Farfar kommer och passar barnen. Det ska bli superhärligt att komma ut tillsammans. Får ta några glas vin och dränka mina sorger i

Annars hoppas jag att vi kan ha en bra helg med lite sol på näsan och kaffe på altanen. Solen ger ju sån energi såhär års. Känns som det behövs.....

Kram på er och trevlig helg.

Svar på tråden Partiell mola