LCo4. Hej! Undrar ej en grej..Jag plussade runt 19 nov. (sista mens 20 okt) -08 Mens en hade ej kommit så jag tog gravtest...
När jag var första gången på VUL i v 6+5 tror jag (enligt mina beräkningar sa en dr att han ej kunde se ngt, att jag antigen hade en ofostrig graviditet eller att jag ej v ar så långt gången som jag trodde...för han såg inget foster, bara hinnsäck. men 2v senare såg min privata läk, den 18/12 sa hon att jag är i v 7+5 (mätte) och hon såg hjärtslagen (vi med) och hon sa också arr jag var
inte var ii 9+1 enligt beräkningarna här på fl.
Iaf...den 30 dec åkte jag in på kk, då en annan dr misstänkte molan...
Jag var alltså ca 9+1 när det var kört...
så bebben måste dött under 8 :(
Jessika: jag tog osså bort mig från alla gravid trådar. Jag tom slutade blogga. Ta inga gravtest. spara de istället. Hur skyddar ni er? Enligt:
http://www.lakartidningen.se/07engine.php?articleId=895
unde uppfölning är det ej så smart ta p-piller. Jag tål ej p-piller anyway, så jag tog/tar inga. Vi kört säkra persioder och alltid funkat. Men då jag blev gravid, sket vi i att köra det...en omedveten handling, men vi brydde nog ej oss längre om vi blev m barn. Eftersom jag hade vatt på ultraljud i samma veva jag hade ägglossning (i okt) o dr skrämde oss att vi ej skulle vänta för länge (vi e 33)...jag hade en äggcysta som dr bestämde operera bort. han satte mig i oplista. Så vi gick hem...lite rädda o hade sex i 1 vecka o blev m barn...Ooops.
Nu vill vi ha barn så fort d går.
Precis komna från restaurang. Åt oxfile m vitlökssmör,klyftpot o rödvinsås o eb flaska vin delade vi. Jg jobbat hela helgen, ledig imorrn så idag känns det som en lörkväll, fö mig ;)
leelo82: Tack för om tanken :)