Trollvinter skrev 2009-03-22 15:59:15 följande:
Foxx: Hördududu bruden jag tror minsann att vi låg på BB samtidigt för en sisådär 26.... eller jag menar typ 19 år sen, hehe... Kan inte d stämma? Tror dock att du e född nån dag före mig...? Clarissa: Träffa din mamma på Kantarellen idag! Ang. barnkalas o dyl: Jag har iallafall alltid fyllt på sportlovet. Vilket ibland ha inneburit att folk varit bortresta till södern/skidort m.m. Icke populärt av ett födelsedagsbarn. Sen börja vi ju resa bort själva när jag typ börja 4:an 5:an o sånt och då va d ju helt ok att få fira utomlands, men sen när jag vart 18 så vägra jag va 2 veckor borta för att inte missa uppkörning o grejer så d va o lag sig hem. Ang planera barn: Tyvärr e jag lite av ett controlfreak så jag har planerat mina barn tidigt på året men inte FÖR tidigt heller dvs för nära jul osv. Löjligt jag vet, och jag skäms över d men kan inte rå för d. Tyckte d va lite kul bara att vi alla sku fylla ung. samtidigt.
Haha, jo det stämmer nog. Morsan nämnde förut (lussetiden säkert) att hon och din mamma var inne samtidigt. Jag är född 23e, och du är 24e va?
Ang. planera barn: Alltså som med allt annat, var och en gör hur dom vill! Och sen kan jag också tänka mig att det är skillnad på om man har lätt för att bli gravid eller svårt. För lyckas man bara av att typ bara SE på sin karl så kanske man blir mer kräsen? Om ni förstår vad jag menar, haha

Man vill inte bara HA BARN, man vill även ha ett visst kön eller en viss månad eller nåt annat. Även fast barnet i sig fortfarande är det viktigaste. Försöker man länge så blir detaljerna mindre viktiga. Eller hur jag ska förklara. Samma sak så tror jag att det är lättare att klaga på sin graviditet om man blivit gravid snabbt och lätt. Man tänker helt enkelt olika, helt omedvetet säkert. Men det är som sagt bara en fundering