• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Clarissa83
    Foxx skrev 2009-03-22 15:53:32 följande:
    Oberoende vilken väg det var så var det jäkligt kul Värst vad du hetsade upp dig.
    Jo jag håller med, idén var jävligt rolig! Synd att det inte gick att genomföra av vissa ovannämnda orsaker.

Trollis: Jaså, kände hon ogen dej höggravid? Knappt så JAG gör det haha!
  • Foxx
    Trollvinter skrev 2009-03-22 15:59:15 följande:
    Foxx: Hördududu bruden jag tror minsann att vi låg på BB samtidigt för en sisådär 26.... eller jag menar typ 19 år sen, hehe... Kan inte d stämma? Tror dock att du e född nån dag före mig...? Clarissa: Träffa din mamma på Kantarellen idag! Ang. barnkalas o dyl: Jag har iallafall alltid fyllt på sportlovet. Vilket ibland ha inneburit att folk varit bortresta till södern/skidort m.m. Icke populärt av ett födelsedagsbarn. Sen börja vi ju resa bort själva när jag typ börja 4:an 5:an o sånt och då va d ju helt ok att få fira utomlands, men sen när jag vart 18 så vägra jag va 2 veckor borta för att inte missa uppkörning o grejer så d va o lag sig hem. Ang planera barn: Tyvärr e jag lite av ett controlfreak så jag har planerat mina barn tidigt på året men inte FÖR tidigt heller dvs för nära jul osv. Löjligt jag vet, och jag skäms över d men kan inte rå för d. Tyckte d va lite kul bara att vi alla sku fylla ung. samtidigt.
    Haha, jo det stämmer nog. Morsan nämnde förut (lussetiden säkert) att hon och din mamma var inne samtidigt. Jag är född 23e, och du är 24e va?

Ang. planera barn: Alltså som med allt annat, var och en gör hur dom vill! Och sen kan jag också tänka mig att det är skillnad på om man har lätt för att bli gravid eller svårt. För lyckas man bara av att typ bara SE på sin karl så kanske man blir mer kräsen? Om ni förstår vad jag menar, haha Man vill inte bara HA BARN, man vill även ha ett visst kön eller en viss månad eller nåt annat. Även fast barnet i sig fortfarande är det viktigaste. Försöker man länge så blir detaljerna mindre viktiga. Eller hur jag ska förklara. Samma sak så tror jag att det är lättare att klaga på sin graviditet om man blivit gravid snabbt och lätt. Man tänker helt enkelt olika, helt omedvetet säkert. Men det är som sagt bara en fundering
  • Foxx
    Clarissa83 skrev 2009-03-22 16:50:08 följande:
    Jo jag håller med, idén var jävligt rolig! Synd att det inte gick att genomföra av vissa ovannämnda orsaker. Trollis: Jaså, kände hon ogen dej höggravid? Knappt så JAG gör det haha!
    Om man faktiskt lägger ner sån energi på att tycka illa om folk att man vill förstöra deras förhållanden (och faktiskt smider planer och har funderingar på att genomföra dessa!), så är det inte helt sunt. Men sen har ju alla olika nöjen!
    Eller det kanske är bara jag som tycker det inte är helt friskt att lägga all sin energi på någon man hatar, vad vet jag Personligen tycker jag det är bättre att bara ignorera såna personer man inte kommer överens med.
  • Quiet thoughts
    Foxx skrev 2009-03-22 16:58:20 följande:
    Om man faktiskt lägger ner sån energi på att tycka illa om folk att man vill förstöra deras förhållanden (och faktiskt smider planer och har funderingar på att genomföra dessa!), så är det inte helt sunt. Men sen har ju alla olika nöjen! Eller det kanske är bara jag som tycker det inte är helt friskt att lägga all sin energi på någon man hatar, vad vet jag Personligen tycker jag det är bättre att bara ignorera såna personer man inte kommer överens med.
    Tänkte också lite sådär att det där är ju lite på högstadienivå men men alla tänker väl olika fast man uppnått vuxen ålder.
  • Foxx
    Quiet thoughts skrev 2009-03-22 17:06:52 följande:
    Tänkte också lite sådär att det där är ju lite på högstadienivå men men alla tänker väl olika fast man uppnått vuxen ålder.
    Det är ju så! Men tänk vad mycket annat man kan göra med den där energin istället
  • Clarissa83
    Foxx skrev 2009-03-22 16:58:20 följande:
    Om man faktiskt lägger ner sån energi på att tycka illa om folk att man vill förstöra deras förhållanden (och faktiskt smider planer och har funderingar på att genomföra dessa!), så är det inte helt sunt. Men sen har ju alla olika nöjen!Eller det kanske är bara jag som tycker det inte är helt friskt att lägga all sin energi på någon man hatar, vad vet jag Personligen tycker jag det är bättre att bara ignorera såna personer man inte kommer överens med.
    Jamen snälla människa, ignorera mej då???? Nej istället sitter du här och skriver ut allt du TROR för att få en reaktion, som alltid. Du vet inte halva sanningen ens så lägg ner. Jag bryr mej skit i ert förhållande, jag lovar dej. Däremot tycks du tro dej veta saker om mitt? Du vet inte ett skit och jag tror mej inte veta något om ditt heller.

Quiet: Jo det är högstadienivå eller bara omoget beteende om man vill kalla det för det. Tur att man inte är ensam om att vara i de skorna iaf. Även om jag inte gjort något offentligt för att skaffa mej uppmärksamhet. DET om något är väl omoget iaf.
  • Foxx

Nej, jag skrev här för att det var kul skvaller. Utan att skriva vem det handlade om. Nu var det du själv som hängde ut dig, helt självvalt.  Det gör du som du vill. Men återigen, rätt kul historia!

• Clarissa83

Jamen du visste ju att du skulle slippa det.. Eftersom du medvetet provocerade fram det.. Skitsamma. Jag bryr mej inte om jag "hängt" ut mej. Det var ingen hemlighet på det viset, jag har bara valt att inte tjaffsa med dej. Men men.

• Foxx
    Clarissa83 skrev 2009-03-22 17:39:06 följande:
    Jamen du visste ju att du skulle slippa det.. Eftersom du medvetet provocerade fram det.. Skitsamma. Jag bryr mej inte om jag "hängt" ut mej. Det var ingen hemlighet på det viset, jag har bara valt att inte tjaffsa med dej. Men men.
    Du är nog full av idéer och konspirationsteorier du
  • Me81
    Jillsan80 skrev 2009-03-22 15:20:18 följande:
    Jag fyller i november o har aldrig gillat att fylla sent på året de första 18 åren, men efter att jag blev 18 så tycker jag det bara är skönt att fylla sent, då får man vara yngre lite längre Vi har inte planerat att NU ska vi göra barn så att det blir ett aprilbarn utan vi har tänkt, blir det så blir det, har funkat kanon
    nej vi har inte tänkt så att nu ska d bli ett.. hmhm-barn utan snarare att d inte ska bli ett jul-nyårsbarn..inte desto mer än så..

Q:4 dec e ju iaf en bit från julen men pappa fyller tex i mellandagarna o d e nog lite slött..o svårt att hitta på present OCH julklapp..men iofs om d e ngt dyrare man vill köpa kan man ju slå ihop det..men d e ju lite slött tycker jag..men han e ju 70 år nu så nu spelar d knappast någon roll..
Svar på tråden Ålandstråd 8