• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • LuMa
    MammaEmmaLina skrev 2009-03-23 19:18:40 följande:
    LuMa: Ni är välkomna
    Vad bra!
    Då syns vi då! Jag hör av mej om det schiter sej men det borde det inte göra.
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-23 19:19:32 följande:
    Ja, men jag kom på nu tack vare EmmaLina att spikmattan kanske sku va nåt!?
    Spikmattan ska man inte använda den kan ge sammandragningar så VAD VÄNTAR DU PÅ?????
  • ina2girl

Finns Feja, Johanssons städ, Triz eller Trix eller någe sånt....sedan finns det Städsystem,,, Arritas, Cristallic, eller Carpet Cleaners...kanske CC har gått upp i Arritas...hmm minns inte....,det e dom firmorna jag kommer på och som är "riktiga"

• Garageänkan
    ina2girl skrev 2009-03-23 19:21:58 följande:
    Finns Feja, Johanssons städ, Triz eller Trix eller någe sånt....sedan finns det Städsystem,,, Arritas, Cristallic, eller Carpet Cleaners...kanske CC har gått upp i Arritas...hmm minns inte....,det e dom firmorna jag kommer på och som är "riktiga"
    Okej tack tack ska kolla med priser osv och vad de gör och inte gör
  • Trollvinter
    Garageänkan skrev 2009-03-23 19:21:22 följande:
    Spikmattan ska man inte använda den kan ge sammandragningar så VAD VÄNTAR DU PÅ?????
    Säg d för fan då kärring!!!!!!!!!!

*springer o klär av mig hastigast*
  • ina2girl

eller så kanske det finns nån som e villig ändå att städa hemma hos någon mot betalning...nån ungdom..eller vuxen...

• Garageänkan
    ina2girl skrev 2009-03-23 19:23:25 följande:
    eller så kanske det finns nån som e villig ändå att städa hemma hos någon mot betalning...nån ungdom..eller vuxen...
    jag tänkte på det jo. Men alla jag känner är gravida eller typ sjukskrivna eller för lata eller bygger hus eller eller eller...
  • ina2girl

Garage. Ja gör det , för jag vet inte hur det funkar sedan med avdrag o skatter o sånt jox, bara vilka företag som finns eftersom vi tar varor från endel av dom

• ina2girl

Garage: okej *s* jag bygger inget hus, men vet inte om jag orkar inte för att jag e lat men har så många andra projekt vid sidan av mitt normala städjobb

• snöfall

Garage: jag sku gärna komma men är ju också gravid, så lär inte kunna städa så mycket.. lär väl bli slut o trött efter vanliga jobbet redan... (jobbar ju som städare..) annars sku det ju va trevligt "extraarbete"! roligare att städa hemma hos andra än sig själv

Svar på tråden Ålandstråd 8