• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan

Troll: Hoppas du åker in idag så får du en varm och solig förlossningsdag

• Trollvinter
    Garageänkan skrev 2009-03-26 07:04:59 följande:
    Troll: Hoppas du åker in idag så får du en varm och solig förlossningsdag
    Bara så du vet så sitter jag här ännu, men d kan ju ändra förstås...
  • Trollvinter

Quiet thoughts skrev 2009-03-26 07:57:24 följande:

Men Troll är du kvar ännu? ut o jogga
    Morr morr, jag ha gjort allt, idag tänker jag bara ligga o glo på dåliga tv program. Ska köra sonen till dagis strax bara.
  • Quiet thoughts
    Trollvinter skrev 2009-03-26 08:07:16 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-03-26 07:57:24 följande: Morr morr, jag ha gjort allt, idag tänker jag bara ligga o glo på dåliga tv program. Ska köra sonen till dagis strax bara.

Tja den har det superbra där inne. Varm o fin pool, matsen serverad i en slang direkt in i buken med allt den är sugen på typ...

Tänk själv o ligga där i o jäsa nu
    Så kommer H*n när snön är borta typ
  • LindaMa

Tjing!

Härligt väder! Hoppas solen äter upp all snö nu!

Föresten...vad har ni för bilstolar åt era 3-åringar?

• Emilia82

lindama:minns ej vad tuwas heter,men ska köpa en ny så får corinne den...men ångrar att jag ej tänkte på vad det var för bältesspänne,hata hata!:)

• Me81

Haalloj!
    Idag har vi varit till öppna förskolan..nu sover B ute sen ska vi på tandrådgivning i Jomala..släpa benen på stan o sen äta middag hos fammo o faffa..gubben tränar efter jobbet så..

Igår kväll var vi på påskpyssel på Jomala bibliotek..jätteskoj..Bella lagade en jättefin "påskkrans" och lite annat..superlycklig över att hon fick "skriva" som hon sa..alltså måla m pennor på en styrox?boll..d behöver int va så mycket alla gågner

Svar på tråden Ålandstråd 8