• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan

Någon som ska till stan idag och vill leka med oss eller nåt? Så fint väder att vi inte kan ligga hemma idag. M vägarar ju gå till dagis när jag är hemma han vill va hemma med mamma säger han och så pussar han mig på munnen så det är liiiiiite svårt att säga nej

• Garageänkan

Emilia: nu går vi ut så hör av dig på mobilen om du vill leka något

• Emilia82

Garage: ska föröka hinna det! ska ju till läkare vid 2,vet ej hur länge det tar,men sen måste vi 3 äta någe innan vi ska skjutsa hem svärmor vid 5 tiden,men jag hojtar om vi tex kan gå till lilla holmen eller torget eller någe:)

• Me81
    Garageänkan skrev 2009-03-24 15:22:21 följande:
    Igår trodde jag allvarligt att det satt igång, hade sjuk onda sd på kvällen inte kul alls. Men den är kvar ännu och jag mår bra.
    SÅ hade ja en natt m B..bm skickade mig på koll för att kontrollera att inget satt igång som inte skulle sätta igång då ännu..d va ju alltför tidigt..
  • Garageänkan

Tjena. Vi har varit med bussen till stan och det var inte så smart för man skulle ju hem igen, upp för backen from HELL. SAT*N (sorry) vad ont jag har nu. Kan inte stan sponsra ett rullband hit upp på berget så man slipper knata i den hemska backen. Bilar fastnar ofta (pension som inte kan köra bil i halka) osv osv...
    Så det är nog inte bara jag som är lite less på den.

Men i sommar kan jag ju träna genom att gå upp och ner för den MÅNGA ggr med båda ungarna i släptåg så kommer jag att vara Fit som en , ja 15 åring? haha

• Emilia82

Troll: betalar du bra så får du veta,men jag säger först när du betalat om det överhuvudtaget finns någe att veta:P

Svar på tråden Ålandstråd 8