• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan

Igår trodde jag allvarligt att det satt igång, hade sjuk onda sd på kvällen inte kul alls. Men den är kvar ännu och jag mår bra.

• Nilam 84

Melinda verkar ha fått ngt i ögat, e rött i ögat ännu och har tydligen varit det nästan hela dagen. Hon hade inte imorse när jag förde henne till dagmamman. Är det ngt man behöver uppsöka läkare för? Eller ska man vänta en dag till eller så?

• Nilam 84
    Garageänkan skrev 2009-03-24 15:22:21 följande:
    Igår trodde jag allvarligt att det satt igång, hade sjuk onda sd på kvällen inte kul alls. Men den är kvar ännu och jag mår bra.
    Usch va jobbigt Hoppas den håller sig inne, e väl lite tidigt å komma nu...
  • MammaEmmaLina

Nilam: Jag skulle nog vänta tills imorgon och se vad som händer, om det inte tar ont. Det har ju annars gått ögoninflammationer i samband med flunsan, men då brukar det klibba och varas

• LuMa
    Jessys skrev 2009-03-24 12:40:45 följande:
    ja de va drygt med 9 dagar över tiden osså.. goosch!o blir nog ingen vagn fanns ju ingen fotsack till sittdelen.. blir ju alldekes för öppet för Vincent då juu.. faaaassik!
    Kanske du hittar nån billig mjuklift annars som du kan lägga i den?
    Jag hade en till min syskonvagn (den som Jillsan har nu) och det funkade rätt bra..
    Det var Emmas (märket Emma då alltså) om jag minns rätt.
  • Jillsan80
    Jessys skrev 2009-03-24 12:40:45 följande:
    ja de va drygt med 9 dagar över tiden osså.. goosch! o blir nog ingen vagn fanns ju ingen fotsack till sittdelen.. blir ju alldekes för öppet för Vincent då juu.. faaaassik!
    Jag har några olika mjuklifter om du vill låna....
  • Trollvinter
    Garageänkan skrev 2009-03-24 15:22:21 följande:
    Usch då, sku gärna byta med dig...
  • Trollvinter

Jag ska oxå gå nu, ha lånat en film av morsan som jag tänkte se nu, RallyBrudar, verkar suga men d e nåt o glo på iallafall medan jag ligger på spikmattan.

Svar på tråden Ålandstråd 8