• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • snöfall

Vad tycker ni: är "Melker" fint eller konstigt? tänker man bara på "farbror Melker" då eller? (vet inte om det är pojke eller flicka vi väntar, o tänker inte ta reda på det.. men jag har mega svårt att hitta pojknamn..)

• Trollvinter
    snöfall skrev 2009-03-23 19:38:11 följande:
    Vad tycker ni: är "Melker" fint eller konstigt? tänker man bara på "farbror Melker" då eller? (vet inte om det är pojke eller flicka vi väntar, o tänker inte ta reda på det.. men jag har mega svårt att hitta pojknamn..)
    Melker har vi på listan vilket betyder att ja tycker d e fint.
  • Garageänkan
    Melker och Sixten heter min sambos kusinbarn alltså blir det väl Ms småkusiner?
  • Garageänkan
    Melker och Sixten heter min sambos kusinbarn alltså blir det väl Ms småkusiner?
  • Garageänkan

Förbannade SD att ta ont. Nu ska jag lägga mig och titta på 2 1/2 men i sovrummet

• snöfall

garaget: usch då, vilken vecka är du i nu?
    Troll: ok, men du får hojta till om ni får en melker.. så får jag hitta på nåt annat Har ett till namn, men det tänker jag inte skriva ut ifall nån "tar et" rätt så ovanligt.. kan avslöja det i oktober

• Trollvinter

Låg prick 20 min på mattan, har lite svårt för att ligga länge på rygg pga av buken... Får ta ett pass till imorn annars. Men ingen SD alls...

• snöfall

Sten-Knut och Polly-Ester ska mina framtida barn nog hetta.. Nu ska jag stänga av datorn o slappa framför tvn med en kopp te! Ha det bra!

Svar på tråden Ålandstråd 8