• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan
    LindaMa skrev 2009-03-26 18:01:30 följande:
    Nejdå, det har jag inte glömt! Ja...jag har inte kollat så mycket på stolar ännu, kom bara på att det snart är dags att inhandla en. Har inte tittat på någon speciell, mest bara funderat på vad som vore mest praktiskt.
    Vi tyckte den verka vettig. Alltså som nästa stol. Vi sparar Gracon till "blubben" såklart men vårt gamla babyskydd har sett sitt Bf datum så det kommer inte att användas.
  • MammaEmmaLina

beavis: Vi har köpt dem på Bifa, de var billigast där.

På våra stolar kan man också ta bort ryggstödet sen när de vuxit ur det.

• Trollvinter

MammaEmmaLina: Verkar missa T:s dag...
    Ha ni haft redigt kalas idag då? För d va väl idag, eller e jag ute o cyklar?

Har förövrigt haft liiiiite molvärk från o till idag, om jag riktigt ha känt efter lixom... Ett tecken kanske?

• Jessys
    Trollvinter skrev 2009-03-26 20:57:39 följande:
    MammaEmmaLina: Verkar missa T:s dag... Ha ni haft redigt kalas idag då? För d va väl idag, eller e jag ute o cyklar? Har förövrigt haft liiiiite molvärk från o till idag, om jag riktigt ha känt efter lixom... Ett tecken kanske?
    HEJA HEJA! hoppas du får snusa bebis snart!
  • Quiet thoughts
    Trollvinter skrev 2009-03-26 20:57:39 följande:
    MammaEmmaLina: Verkar missa T:s dag... Ha ni haft redigt kalas idag då? För d va väl idag, eller e jag ute o cyklar? Har förövrigt haft liiiiite molvärk från o till idag, om jag riktigt ha känt efter lixom... Ett tecken kanske?
    tänk om det bars måmolar o mittiallt blir du skitnödi och så kommer bebben i wc...
    HUvva
    nej du får säkert ont ordentligt snart...
    *positiva tankar bara*
  • MammaEmmaLina

Troll: Jo, hon e jättebesviken nu när det inte kommit bebis än... Jo, det är idag hon fyller, men hon vet inte om det själv stackarn! Pappen är ju i finska skogarna och leker den här veckan så vi skjöt upp allt kalasande till lördag när han är hemma. Kanske det är därför bebbo inte hittat ut än? Den har missförstått allt och tror att det är lördag om gäller!

• Trollvinter

Quiet: Huh, skräm mig inga!!!

EmmaLina: Jaha, så hon vet inget!? Tur att dom e lätta att "lura", kalas på lördag låter jättefint, får faktiskt hoppas att den tittar ut då om inga förr...
    Annars tar jag Emilias T´s födelsedag...

• Quiet thoughts
    Trollvinter skrev 2009-03-26 21:12:36 följande:
    Quiet: Huh, skräm mig inga!!! EmmaLina: Jaha, så hon vet inget!? Tur att dom e lätta att "lura", kalas på lördag låter jättefint, får faktiskt hoppas att den tittar ut då om inga förr... Annars tar jag Emilias T´s födelsedag...
    men tänk vad smidigt om allt skulle förlöpa bra om det hände? bara plopp? ojdå. nu åker vi till BB bara o checkar läget.

nej men jag tror man skulle bli bra chockad. Jag vill nog ha en rejäl förlossning så man hinner veta att man lever, få ångest och ångra sig och allt möjligt innan man får lukta bebbe
  • Trollvinter
    Jessys skrev 2009-03-26 20:58:45 följande:
    HEJA HEJA! hoppas du får snusa bebis snart!
    Bara för att jag skrev d där så ha jag verkligen inte känt nåt. Men d kommer väl när jag ha somnat eller nåt.
    Jag ha ju inte haft värkar, men d ha molat lite lixom. Som mensvärk...
Svar på tråden Ålandstråd 8