• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Trollvinter

Sambon vill att d ska starta 7-halv 8 på morgonen, lagom så att han inte hinner fara på jobb men ändå så han hinner sova ut. Värsta beställningen...

Nej, nu ska jag nog gå o kolla på TV:n lite, man vet ju aldrig om jag behöver va pigg senare...

• Quiet thoughts
    Trollvinter skrev 2009-03-26 21:51:47 följande:
    Sambon vill att d ska starta 7-halv 8 på morgonen, lagom så att han inte hinner fara på jobb men ändå så han hinner sova ut. Värsta beställningen... Nej, nu ska jag nog gå o kolla på TV:n lite, man vet ju aldrig om jag behöver va pigg senare...
    ja sov så mycket du kan, det behövs oftast
  • Trollvinter

Quiet thoughts skrev 2009-03-26 21:52:54 följande:

ja sov så mycket du kan, det behövs oftast
    Ja när man inga vet, borde va exaktare dom där UL:en, typ exakta datum och klockslag...
    Godnatt på dig!
  • Me81

gomorrn!*gäsp*
    Fint väder idag..här ska fixas tårta idag inför imorgon när tjocka släkten kommer på kalas

• Garageänkan

Godmorgon, vi tog lite sovmorgon idag och nu ska jag skjutsa M till dagis han ville dit idag igen, det var tydligen kul där igår fast han hävdar att han bara vill va hemma med mamma

Me81: vem fyller år?

Troll: Ja det skulle va soft om de sa precis när bebin kommer eller om de INTE skulle säga ett datum utan i början eller mitten eller slutet av månaden så skulle man inte stirra sig blind på ett specifikt datum.... tycker jag iaf.

• Jillsan80
    Me81 skrev 2009-03-27 08:15:33 följande:
    gomorrn!*gäsp* Fint väder idag..här ska fixas tårta idag inför imorgon när tjocka släkten kommer på kalas
    Vi kommer imorrn med farmor, så att ni vet
  • Quiet thoughts
    Me81 skrev 2009-03-27 08:15:33 följande:
    gomorrn!*gäsp* Fint väder idag..här ska fixas tårta idag inför imorgon när tjocka släkten kommer på kalas
    Är det Bella som fyller? vill jag minnas....

eller är jag senil igen.
  • Jillsan80
    Quiet thoughts skrev 2009-03-27 08:48:22 följande:
    Är det Bella som fyller? vill jag minnas.... eller är jag senil igen.
    Stämmer!
  • Quiet thoughts
    Jillsan80 skrev 2009-03-27 08:49:02 följande:
    Stämmer!
    Ja hon är ju nästans jämngammal med Alvin
    Vad tiden går, snart har vi en massa 2åringar
  • Me81

jupp d e hon jo!
    Jillsan:kommer ni imorrn?

Svar på tråden Ålandstråd 8