• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Quiet thoughts

Alvin fyller ju nästa söndag. Måste lämna kort till tidningarna.
    Jag brukar vara så ärtig, hoppas jag minns

• Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-27 09:41:48 följande:
    Ja o va ska jag göra idag då?
    Jag har skickat en mail åt dig.

Nu ska jag bege mig till stan, klarar int att se denna röra här hemma igår var björn hit och sku kolla på en massa tavlor och alla tavlor är framme ännu det är väl en 40 tal ungefär... Jobbigt. Jag vill ju städa lite men får ta de imorrn istället.:_(
  • Lewisia
    Trollvinter skrev 2009-03-27 09:41:48 följande:
    Ja o va ska jag göra idag då?
    Om det är lugnt på BB så ska jag på akupunkturen för min foglossning/ischias där idag, så nu håller du dig hemma iaf till kl 16 ...
  • Trollvinter

Lew: Hahaha, jag ska genast åka in o uppehålla alla BM där, hehe... Ne, men ingen risk, asså verkligen inga känningar förutom lite hunger.

• Lewisia
    Garageänkan skrev 2009-03-27 09:45:12 följande:
    , klarar int att se denna röra här hemma . Jag vill ju städa lite men får ta de imorrn istället.:_(
    Jag vill också städa...och skotta bort snön... o röja i trädgården och...osv...men klarar inget av det heller pga foglossning/ischias. Skit att inte kunna nåt :(

Har haft så här (ungefär lika) 3 av fyra graviditeter och är glad nu så länge jag klarar av att sköta min minsta på 2 år....

Har du testat akupunktur? Sist hjälpte det bra tycker jag, vart värre efter 2 första gångerna bara, sen bättre.
  • LindaMa

Jag gick på akupunktur nu under min andra graviditet och det hjälpte ibland. De sticker ju så olika de där barnmorskorna. Vissa gånger kändes det helt onödigt att man ordnat barnvakt för att åka dit när det inte gjorde någon skillnad alls.

• Lewisia
    LindaMa skrev 2009-03-27 11:39:08 följande:
    Jag gick på akupunktur nu under min andra graviditet och det hjälpte ibland. De sticker ju så olika de där barnmorskorna. Vissa gånger kändes det helt onödigt att man ordnat barnvakt för att åka dit när det inte gjorde någon skillnad alls.
    ja precis...till slut hade jag 2 jag accepterade... men min gravidhjärna har glömt vad som hette!! :D
  • Me81
    LindaMa skrev 2009-03-27 11:39:08 följande:
    Jo d va nog skillnad på dom!
Svar på tråden Ålandstråd 8