• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Trollvinter

Tjohopp! Här sitter jag idag igen! Dock på jättebra humör av nån anledning fast allt känns jättekonstigt idag!
    Jag brukar ha klockan på ringning halv 9 och stiga upp i lugn o ro o äta frulle o vänta på att E ska vakna osv, men i morse va jag SÅÅÅ trött, E vakna när D sku upp på jobb och jag kände bara att jag inte ORKADE stiga upp. Som tur va så va han nöjd och låg breve mig o tittade på Barnkanalen och jag kunde sova, eller sova o sova, man sover ju med ena öga lite halvöppet...
    D känns så konstigt att va trött när jag brukar va så pigg annars o vakna före klockan oftast... Kanske d e nåt på G, ett tecken?! D ha sagt att jag INTE sku få föda just idag för han sku vilja se nån fotbollsfinal på TV i eftermiddag. Så jag ska hålla igen till kvällen bara. Men glad e jag ändå! Undrar va man ska hitta på idag?!

• MammaEmmaLina

Troll: Det är nog säkert nåt på gång då! Kul! Det enda jag kände före A föddes var den där konstiga tröttheten, jag var så trött så jag inte orkade prata kvällen före och på natten satte det igång! Lycka till!

Idag ska här kalasas!

• SmillaMilla
    Trollvinter skrev 2009-03-28 09:16:30 följande:
    Tjohopp! Här sitter jag idag igen! Dock på jättebra humör av nån anledning fast allt känns jättekonstigt idag! Jag brukar ha klockan på ringning halv 9 och stiga upp i lugn o ro o äta frulle o vänta på att E ska vakna osv, men i morse va jag SÅÅÅ trött, E vakna när D sku upp på jobb och jag kände bara att jag inte ORKADE stiga upp. Som tur va så va han nöjd och låg breve mig o tittade på Barnkanalen och jag kunde sova, eller sova o sova, man sover ju med ena öga lite halvöppet... D känns så konstigt att va trött när jag brukar va så pigg annars o vakna före klockan oftast... Kanske d e nåt på G, ett tecken?! D ha sagt att jag INTE sku få föda just idag för han sku vilja se nån fotbollsfinal på TV i eftermiddag. Så jag ska hålla igen till kvällen bara. Men glad e jag ändå! Undrar va man ska hitta på idag?!
    Låter ju lovande, det enda du skall göra i dag då är att VILA!!!!
  • Trollvinter
    MammaEmmaLina skrev 2009-03-28 09:28:27 följande:
    Troll: Det är nog säkert nåt på gång då! Kul! Det enda jag kände före A föddes var den där konstiga tröttheten, jag var så trött så jag inte orkade prata kvällen före och på natten satte det igång! Lycka till!Idag ska här kalasas!
    Åh, tror du d? Får hoppas då! Fast nu känner jag mig ju så trött att jag sku int orka fara o föda. Får föda hemma då...
  • Trollvinter
    SmillaMilla skrev 2009-03-28 09:32:24 följande:
    Låter ju lovande, det enda du skall göra i dag då är att VILA!!!!
    Åh, hur ska jag vila med en 3-åring? D kommer hem kl 3, då ska jag slappa då!
  • Jessys

KOnstigt hur mkt man orkar ändå. fast man inte kunnat vila..
    som de gick för mig, tisdagen va jag hemma med C hela dagen, han va über aktiv! som vanligt. gick o la mig vid 23, vakna 02 av första värken, Vicnent är född dygnet efter lite före 03, o ja sov bara 1 timme mellan tisdag natt kl02 tills vi somna på rummet på BB 2 timmar efter att vicnent föddes, torsdagmorgon.

o ändå kände jag mig pigg när ja mitt i fl

flummit skrivet jag vet men skyller på amningsflum

heja troll!

• Trollvinter

Jessys: Ja, d e nog så, för min förra fl starta ju oxå på natten när jag sovit en timme men ändå orka jag klämma hela morgonen sen... Och va inte ens trött sen på dagen heller, va knappt trött på BB alls tror jag!

• Jessys
    Trollvinter skrev 2009-03-28 09:51:15 följande:
    Jessys: Ja, d e nog så, för min förra fl starta ju oxå på natten när jag sovit en timme men ändå orka jag klämma hela morgonen sen... Och va inte ens trött sen på dagen heller, va knappt trött på BB alls tror jag!
    Hoppas du får vara lika pigg denna gång oxå!

måste skryta om min duktiga bebis.

sen han var 3 veckor äter han bara 1 gång per natt. o i natt slog han rekord tror ja
    somna för natten 21, sover ända till 05.15 för att äta, somnar om o sover till 08
    tkr jag är duktigt för att vara så liten
  • Trollvinter
    Jessys skrev 2009-03-28 09:54:11 följande:
    Hoppas du får vara lika pigg denna gång oxå! måste skryta om min duktiga bebis.sen han var 3 veckor äter han bara 1 gång per natt. o i natt slog han rekord tror ja somna för natten 21, sover ända till 05.15 för att äta, somnar om o sover till 08 tkr jag är duktigt för att vara så liten
    Ja, du har lite lyx! Duktig kille!!
Svar på tråden Ålandstråd 8