• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • SmillaMilla
    Trollvinter skrev 2009-03-28 09:45:09 följande:
    Åh, hur ska jag vila med en 3-åring? D kommer hem kl 3, då ska jag slappa då!
    ha ha vet hur det är. Ta massa kuddar o filtar in i hans rum o lägg dig där. Mina barn brukar oftast tycka att det är ok om man bara är där i samma rum som dem. Då brukar de kunna leka fint själva.
  • SmillaMilla
    Jessys skrev 2009-03-28 09:54:11 följande:
    Hoppas du får vara lika pigg denna gång oxå! måste skryta om min duktiga bebis. sen han var 3 veckor äter han bara 1 gång per natt. o i natt slog han rekord tror ja somna för natten 21, sover ända till 05.15 för att äta, somnar om o sover till 08 tkr jag är duktigt för att vara så liten
    hmmm duktig o duktig. Är man då dum/dålig om man vaknar flera gånger per natt? Men så klart jätte sköönt för er att han sover hela natten. Njut
  • Jessys
    SmillaMilla skrev 2009-03-28 09:57:41 följande:
    hmmm duktig o duktig. Är man då dum/dålig om man vaknar flera gånger per natt? Men så klart jätte sköönt för er att han sover hela natten. Njut
    Jag tycker han är jätteduktig för att bara vara 5 veckor gammal. Sen spelar det ingen roll för mig va du tycker.
  • beavies

GRATTIS till Bella på födelsedagen

• beavies
    Jessys skrev 2009-03-28 09:54:11 följande:
    måste skryta om min duktiga bebis. sen han var 3 veckor äter han bara 1 gång per natt. o i natt slog han rekord tror ja somna för natten 21, sover ända till 05.15 för att äta, somnar om o sover till 08 tkr jag är duktigt för att vara så liten
    åhå va skönt!!
  • Trollvinter

Jag gjorde d enkelt för mig att efter vi hade ätit frulle så spela vi lite XBOX tillsammas, Spiderman. Va lagom soft att få sitta i soffan o bara glo på TV:n o röra lite på fingrarna o samla diamanter. Men e fortfarande seg. Vet inte va vi ska hitta på till lunch...

• Garageänkan

Jag är också TRÖÖÖÖTT! Måste och handla mat till kantarellen med LillM nu. Jag skulle kunna sova längre.

• Trollvinter

Vi har ätit våfflor här till lunch med lite fruktsallad till efterrätt.
    Sen va d brottning i sängen o nu sitter jag nästan o väntar på att D ska komma hem bara...

Svar på tråden Ålandstråd 8