• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan

Min arbetsplats var ju jättensäll mot mog och lät mig pula på med det jag orkade. jag hade ju trots allt ont sen tidigt i graviditeten. Sen till sist så kunde jag inte ens stå upp så jag hängde mellan två stolar i köket när det var jag som hade köksveckan... benen bar inte. Då tyckte både jag och jobbet att det var dags att sjukskrivas... Man har ju trots allt bara en kropp och en rygg och det vikigaste är ju att kroppen mår bra och att man klarar livet även efter att bebin kommit ut om man har såhär stora bekymmer. Det är ju ingen semester att ha en vild treåring och en nyfödd liten klimp hemma direkt.

jag önskar att min foglossninge släpper samtidigt som bebisen kommer så jag inte har några bestående men sen...

• Garageänkan

Nu måste vi ut och städa bilen. Det ligger typ 30 kg sand i baksätet och en tjej ska komma och testa den på måndag, hon är intresserad av att köpa den så vi säljer väl då med lite ledsna miner... Men vi har reserverat en annan bil så hoppas affären går igenom så vi få ny bil snart som passar våra behov lite bättre. Och den är inte helt trött heller så det ska nog gå bra det

• Garageänkan

www.supanet.com/media/00/07/64/honda_crv.jpg en sånhär fast den är svart och har mörka rutor och handtagen är kromade. Väldigt snygg. Jag skulle inte vilja ha en i sån färg som på bilden, de tilltalar mig inte alls.... Så nu får vi hoppas på att hon här köper bilen så vi får köpa en ny

• Jessys
    Garageänkan skrev 2009-03-29 12:00:41 följande:
    www.supanet.com/media/00/07/64/honda_crv.jpg en sånhär fast den är svart och har mörka rutor och handtagen är kromade. Väldigt snygg. Jag skulle inte vilja ha en i sån färg som på bilden, de tilltalar mig inte alls.... Så nu får vi hoppas på att hon här köper bilen så vi får köpa en ny
    åååh. nu blir jag riktigt avis. sån vill jag med ha! kostar en sådan då? va är det för motor i den?
  • SmillaMilla
    Åhhhh wow snygg!!!
  • Me81

tack igen för grattisarna..

Stjärnis:ja man måste nog säga ifrån själv eller fråga om man kan få göra ngt annat isf..man måste ju helt enkelt bli sjukskriven om d ej funkar..ja hade d nog tungt spec vid julbordet o så..
    Mitt jobb e ju inte så gravidvänligt heller när man ska stå hela rbetsdagen o ibland väldigt stressigt..tunga lyft ibland o man kände sig som värsta gnällkärringen när man bad om hjälp hela tiden..
    Arbetade nog verkligen i halvfart i slutet också..man gjorde verkligen inget extra!

• malin 80
    en sån sku man kunna ha, snygg!!!
  • Jillsan80
    Garageänkan skrev 2009-03-29 11:24:01 följande:
    Min arbetsplats var ju jättensäll mot mog och lät mig pula på med det jag orkade. jag hade ju trots allt ont sen tidigt i graviditeten. Sen till sist så kunde jag inte ens stå upp så jag hängde mellan två stolar i köket när det var jag som hade köksveckan... benen bar inte. Då tyckte både jag och jobbet att det var dags att sjukskrivas... Man har ju trots allt bara en kropp och en rygg och det vikigaste är ju att kroppen mår bra och att man klarar livet även efter att bebin kommit ut om man har såhär stora bekymmer. Det är ju ingen semester att ha en vild treåring och en nyfödd liten klimp hemma direkt. jag önskar att min foglossninge släpper samtidigt som bebisen kommer så jag inte har några bestående men sen...
    Hoppas kan man ju, jag har foglossning ännu jag...
Svar på tråden Ålandstråd 8