• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan
    LuMa skrev 2009-03-29 18:14:53 följande:
    Tyckte du? Vår ligger runt litern milen nu vintertid och det är nog ändå acceptabelt tycker jag med tanke på dess storlek och vikt..
    Ja men jag tänkte också på hur tråkig den var att köra samt svenssonstatusen mm mm
  • LuMa
    Garageänkan skrev 2009-03-29 18:21:54 följande:
    Ja men jag tänkte också på hur tråkig den var att köra samt svenssonstatusen mm mm
    Jag tycker den är rätt skön att köra.
    Svenssonstatus bryr jag mej inte alls om.

Däremot har den massa andra fel som är mindre roliga och kostar desto mer pengar..
  • ina2girl

Vi har en saab e helt nöjd med den, synd att de e lite dyra att handla, men så köpte vi den inte sprillans heller.
    sen har vi en Lada oxå, e ganska less på den nog men man får ju inget för den så man kan lika gärna köra slut på den typ fast det är en -00.
    Så har den besiktningfri detta år , nåt positivt iaf.

• ina2girl

Har haft Volvo men den drack precis som nån sa, som en uteliggare eller snarare ett helt gäng såna...automat var det osså.....o bakhjulsdriven, tyckte inte det va nå kul på vintern i rondeller, jag e iaf inte van med bakhjulsdriv.

• Garageänkan

Fan vad jag är trött. Kan ju inte gå och lägga mig redan nu heller. Då vaknar jag ju kl 5 eller nåt sen...

Suck...

Ska på en massa möten imorgon det är bara kul saker iofs. men man bör hålla sig vaken.

• snöfall

typiskt att det ska klarna upp o bli fint till kvällen... men kanske det fina vädret kan hålla i sig..resten av året

• Trollvinter

Jag tror jag lämnar tråden ett tag nu, känner mig jättedeprimerad när inget händer, har legat i D´s famn sen i eftermiddags och bara gråtit. Kan inte förklara riktigt varför, känner mig bara så urväntad och dålig. Har ju verkligen testat allt för att försöka sätta igång, jag VET att bebisen kommer när den e klar bla bla bla MEN iom att den beräknades till 3,9 kg för 1½ vecka sen så känner jag mig lite nervig inför förlossning o så oxå om jag ska gå över jättemassor...
    Så med en känsla av hopplöshet och en massa tårar så ska jag ta o försöka att bara inte göra nånting.
    Ska till läkare på tisd får se va dom säger då. Blir ändå inte tagen på allvar för min oro.

• Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-29 20:31:41 följande:
    Jag tror jag lämnar tråden ett tag nu, känner mig jättedeprimerad när inget händer, har legat i D´s famn sen i eftermiddags och bara gråtit. Kan inte förklara riktigt varför, känner mig bara så urväntad och dålig. Har ju verkligen testat allt för att försöka sätta igång, jag VET att bebisen kommer när den e klar bla bla bla MEN iom att den beräknades till 3,9 kg för 1½ vecka sen så känner jag mig lite nervig inför förlossning o så oxå om jag ska gå över jättemassor... Så med en känsla av hopplöshet och en massa tårar så ska jag ta o försöka att bara inte göra nånting. Ska till läkare på tisd får se va dom säger då. Blir ändå inte tagen på allvar för min oro.
    Brukar de inte ta in en på överburenhetskontroll vid en veckas (typ) övertid?
    Vet precis hur utled man är och hur deprimerande det är när de inte vill komma ut. Tycker absolut du ska prata med nån på Bb om hur det känns om din oro för en stor bebis osv. Har du tur så kommer bebisen på tisdag om inte före efter att de hört om hot om vräkning. Det var ju bara det som fick ut M. Att vi skulel sättas igång kl 12 på torsdagen men han kom självmant kl 5 på morgonen. Så jag håller verkligen tummarna för dig vännen. kram!
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-29 20:31:41 följande:
    Jag tror jag lämnar tråden ett tag nu, känner mig jättedeprimerad när inget händer, har legat i D´s famn sen i eftermiddags och bara gråtit. Kan inte förklara riktigt varför, känner mig bara så urväntad och dålig. Har ju verkligen testat allt för att försöka sätta igång, jag VET att bebisen kommer när den e klar bla bla bla MEN iom att den beräknades till 3,9 kg för 1½ vecka sen så känner jag mig lite nervig inför förlossning o så oxå om jag ska gå över jättemassor... Så med en känsla av hopplöshet och en massa tårar så ska jag ta o försöka att bara inte göra nånting. Ska till läkare på tisd får se va dom säger då. Blir ändå inte tagen på allvar för min oro.
    Brukar de inte ta in en på överburenhetskontroll vid en veckas (typ) övertid?
    Vet precis hur utled man är och hur deprimerande det är när de inte vill komma ut. Tycker absolut du ska prata med nån på Bb om hur det känns om din oro för en stor bebis osv. Har du tur så kommer bebisen på tisdag om inte före efter att de hört om hot om vräkning. Det var ju bara det som fick ut M. Att vi skulel sättas igång kl 12 på torsdagen men han kom självmant kl 5 på morgonen. Så jag håller verkligen tummarna för dig vännen. kram!
Svar på tråden Ålandstråd 8