Trollvinter skrev 2009-03-29 20:31:41 följande:
Jag tror jag lämnar tråden ett tag nu, känner mig jättedeprimerad när inget händer, har legat i D´s famn sen i eftermiddags och bara gråtit. Kan inte förklara riktigt varför, känner mig bara så urväntad och dålig. Har ju verkligen testat allt för att försöka sätta igång, jag VET att bebisen kommer när den e klar bla bla bla MEN iom att den beräknades till 3,9 kg för 1½ vecka sen så känner jag mig lite nervig inför förlossning o så oxå om jag ska gå över jättemassor... Så med en känsla av hopplöshet och en massa tårar så ska jag ta o försöka att bara inte göra nånting. Ska till läkare på tisd får se va dom säger då. Blir ändå inte tagen på allvar för min oro.
Brukar de inte ta in en på överburenhetskontroll vid en veckas (typ) övertid?
Vet precis hur utled man är och hur deprimerande det är när de inte vill komma ut. Tycker absolut du ska prata med nån på Bb om hur det känns om din oro för en stor bebis osv. Har du tur så kommer bebisen på tisdag om inte före efter att de hört om hot om vräkning. Det var ju bara det som fick ut M. Att vi skulel sättas igång kl 12 på torsdagen men han kom självmant kl 5 på morgonen. Så jag håller verkligen tummarna för dig vännen. kram!